2007 年 1 月 23 日  星期二 晴天

 

   ::***賤li::     

-----------------------------♥

22/1 *                    第2堂落左HALL影班相..*      影相個條友勁煩..O..SHIT*!!

                     企第2行...影攪笑個幅冇嘜特別..企側邊既人我唔熟...SO...冇嘜攪笑...!!*

             宜家呢班不太LIKE* 都係好鍾意上年3E班喇..........宜家既4A...同林佩一樣..冇歸屬咁..冇嘜興趣!!

                  第2小息.........俾條粉皮{訂}左個FOOTBALL落個頭到..... OMG!! 勁痛囉...就沖左去廁所*

       個個問我有冇事..*哈哈................冇事既..只係好痛咁囉....*      返到課室好多人問我有冇撞到傻左..!!

          哈....嘜唔係話我不嬲都傻架咩.-V-"      上上下堂...條粉人係咁口益我...!! 頂...勁唔撚想聽到佢把聲...*

     仲話請我食{朱古力}補數...............!!        頂.........D人都話你向住我地個邊飛個波埋黎...仲死唔認話係唔小心..*"

               個人乞人憎..連做D野都衰個人..{訂}個波過黎..!!  SO FU{X}K.......!!         LUNCH返黎..

      請返繽紛樂我食..大Q哂呀..... 我唔係D 請我食幾蚊朱古力..就可以將你所有乞人憎既野唔記得哂既人黎架..!!算喇你!!

但都收左個朱古力..將個朱古力分哂俾人食..!!呵呵...... 放學同班女仔去左石灘飲酒..玩..仲JOIN埋.業-胡-信......

 23/1*          今日心情起伏不定...!!          上幾堂都俾3個男仔玩囉.....................................

               係咁俾人改名..*                呀!!!!!!!!!好低能..!!        仲話我帶假髮..俾佢地玩死...!! PKPKPKPK!!

.                   放學ENG精進...我地幾個係咁食野..哈哈!!      放左後..就返屋企換衫... 出街..搵IRIS!*

        同佢買完D野..就返歸了............................................................... 

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-23 08:48 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 21 日  星期日 晴天

 

   ::"極憎你呢D噓假的人.::     

-----------------------------♥

                            今日心情超不爽..........!!          別{野}我......不想發脾LA∼∼∼”

                         ---------------------------------------------------------------------------**

         我唔明我有什麼得罪你呀....!!     我同佢地玩..周不時串下咁....打佢地..... !! 但我沒打你..

                  冇同你玩....... 那麼我邊忽得罪你..!!   AND THEN....... MY FDS 有仔你唔係唔知.........

   BUT 你玩埋呢D遊戲...輸左要同佢拖.. !! 好喇到同佢講遊戲結束..要分手後..你反返轉頭話佢一腳搭兩船...呢D咩道理!!

          莫非你呢個人..覺得永遠係人地有問題..而你自己就冇問題嗎? 咁唔該你都要諗清楚你自己同人假拍拖岩唔岩先喇..

     仲有...唔該你要諗清楚你係我地邊位....!! 唔好成日同我地講埋哂D咩道理!! 你D所謂既道理......

           我一D都唔想聽... 好煩..!! 你D咁既道理..我一D都唔覺得好LOR!! 之前就話我地聯歡會個日唔合群.....

     經常去第到玩都唔返班到玩...... 又話咩D人話由得我地去邊就去邊..唔洗理我地..!! SORRY LOR...

           我地問返人...D人話冇講過LO...呢件事係你講架咋..!!  又話咩再係同班裡面D人唔FD既話..遲早俾人排斥!!

    我地唔CARE囉..如果要我地同宜家班女仔好FD既話..我諗我地做唔到LOR.. 冇謂要我地同班女仔扮FD喇.....

              得閒傾下計...我地就會... !! 如果佢地連D咁既事都黎玩排斥..咁我只會覺得你地好冇腦..超低能...!!

        有常識既人...我諗唔會為D咁既事而去玩排斥呢樣野囉......!! 玩唔玩得埋..係有好多因素架..如果你咁好既..

     你咪同佢地玩到夠囉....!!    再代別人說句話...... 某人行為變得差左..都係因為你教壞架LOR*

                      最後要講既..... 你唔好成日以為你好乖仔.!! 恕我直言...... 你跟本就唔稱得上係乖!!又唔係好過人

          AND THEN..唔好以為自己好靚仔喇..... 跟本你一D都唔靚仔...  仲成日係到媾女..OMG...!!

       唔該唔好同我地扮FD!!!!      本人最討厭D噓假既人..          係唔妥就唔妥.......!!

                              -------------------------------------------------------------------**

              明天影班相..我要收拾心情..!! BE HAPI...... 明天拾正D 返去影相..哈哈!!!!!*

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-22 12:28 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 27
累積人氣: 18018
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed