|

|
|
::::沉悶::::
-----------------------------♥ |
|
沉悶......................................................................................
放學睇班制足球!! 4A VS 4D* 最後1:1.......恭喜**
4C 都好厲害!!!! GOOD* 之後上思源屋企等佢換衫.......
太可惜冇帶衫去換......-V-" 再去MTR STATION JOIN了幾位人兄...
今日師父黎左!! 教左獅CHA*嘿嘿
再有細雄師兄教龍鼓鑼CHA......哈哈...又學新野XD"
黎左2個小朋友..打鼓好勁-V-"睇到O哂咀....仲要串串貢
走前...師父話我地掂.嘿嘿....但係就做左樣低能野!!
----------------------------------------------------------**
唔該你唔好再話佢!! 咪我會更憎你
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-04-21 01:26 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::2007-04-19::
-----------------------------♥ |
|
今日MISS 嚴....冇返學!!
黎左個咩阿SIR.....同林佩係4B借書..未入課室
都俾佢鬧...痴痴地!!! 懶得理個傻佬......
今日3堂中史....又係痴痴地線!!
呢幾日上堂都不停SD SMS....日日電話冇電!!哈哈...真厲害*
放學後...補ENG....放左後....同林佩唔練鼓!!點知最後俾師叔見到!!
哈哈....我講左個好勁既大話*5點幾入返去練鼓!!點知未死人師兄串....-V-""
決定唔練囉.....車!!! 一個人走來走去!!*低能仔............................
----------------------------------------------------**
聽日放學後.....8點直沖去陳慶練鼓!! 正呀**
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-04-20 12:15 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|