|

|
|
::::奇蹟::::
-----------------------------♥ |
|
ART* 油油油畫畫畫..........超慢*
放學......坐了一回*閃去了美食廣場!!搵KC佢地*之後"華哥"{唔記得係咪呢個名}同我地玩塔羅牌*
講D野好正* 測了"愛情 嫁唔嫁到有錢佬""最正既係問"我係點死?"
哈哈....結果得出..我係自殺死既*對呀!!我一向有自殺傾向!! 會自殺不足為奇!!
{LIN LIN}好好笑.."忌水"...死因係布關液體..水等..!!之後佢仲去左2次TOIL...幾驚佢去到缺水死左=]
1800去思源家...換衫*MSN!!1915出去JOIN了班友仔!!返到陳慶........練練練....
又學新鼓*** KC姐姐被迫轉學大鑼"XD" 2300回家了!!
------------------------------------------------------------------------**
P.S. 多謝你那"差點"的奇蹟* 令我很意外!!
至小我對你好...你都知道*=]
我相信我唔會咁快心淡既!!
P.S. 下星期整蛋糕* 睇下邊個放邊個飛機*嘿嘿
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-12 03:45 AM *留喇* [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::::唉::::
-----------------------------♥ |
|
今天很悶*放學睇波*4A VS 4C*精彩!! 昭堅大佬請食雪條XD"
之後睇人打藍球*KC姐姐入波開心到佢飛起!!-V-"叻女
BRAIN哥哥有D料到喎XD" 打得好*=]
1900係新都走人*又回到一個令人討厭的家!!
-----------------------------------------------**
明天MISS MAN又唔返LU*又玩喇!!
放學又要練鼓*唔想打...只想練CHA!!
P.S.做什麼..........心情很亂!!
----------------------------------------------------**
一時倦了*
寂寞到流星跌下了
笨拙到藍天塌下了
竟相信愛情供給到需要
傲慢到明知軟弱了
你對我再差都不算重要
讓我做虔誠女生 犧牲的有多少
*如沒有祝福不緊要
如沒有地老天荒不緊要
沒有理想中的愛人
誰會大叫 只好苦笑
如為你哭泣不緊要
為你做到心裡面全部需要 全部不要
直到一時倦了 就當失戀不緊要*
命運似塵埃散下了
願望似微風送下了
請相信愛情捉不到不要
傲慢到明知軟弱了
你對我再差都不算重要
讓我問全城女生 開心的有多少
REPEAT*
雪落了候鳥就會飛
雨盡了瀑布就會乾
感情再多 偏偏快樂少
如沒有祝福不緊要
如沒有地老天荒不緊要
沒有理想中的愛人
誰會大叫 只好苦笑
如為你哭泣不緊要
但我面對心裡面全部需要 還是需要
若愛依然重要 就算失戀不緊要
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-09 11:34 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|