2007 年 5 月 2 日  星期三 晴天

 

   ::::差差差::::     

-----------------------------♥

一朝早就心情唔靚**唔睬人!!大家俾我嚇親!!

小息...悶悶的!! LUNCH又玩下玩下咁*上到課室被人打頭!!最憎-V-"

玩了一堂地理* ARTARTART** 激死...幅畫真難畫*上一手係邊個架!!

攪幅咁難油既出黎-V-"  真O咀*    莊斌兄講明4:30先放得!!點知一個二個閃哂*

放學.....睇波...練鼓*XD"  之後被涁涁吹脹!!!BRIAN哥哥的說話應真好笑

在慧安發生了可笑的事件**黃先生變成了麻辣腸!!嘿嘿**

1845走人!! BRIAN哥哥跟我敬禮!!XD"好有禮貌*

之後去美食廣場搵搵林佩  KIKI* 再係到打機!!LOW  B~~~~

----------------------------------------------------------------------**

先生..你冇事呀!!我同佢有野!!!

你有病冇病??  又唔係我要打俾佢!!係你話佢叫我打俾佢..我先打俾佢咋

!!你一句就咁講.....咁你講哂都得喇

仲要係咁話我理佢唔理你!!!你都痴根!!! 同你講多都係無謂!!

THE END

         ONLY LOVE*2007-05-02 11:23 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 1 日  星期二 晴天

 

   ::::誰也救不了我::::     

-----------------------------♥

心情已趺至谷底!!已救不了!!

昨晚0430睇完"綠光"去訓教*不過整晚都失眠*

係床上碌黎碌去...等天光*

1200與MICOCO走上YUYU屋企*

MICOCO我知你咁講都係想我好!!但我真係唔知宜家做緊咩!!

1900返左屋企冥想TVT"       

---------------------------------------**

有誰明白我........心情!!       不想俾遺下......但耐何我可以做什麼?*

-----------------------------------------------**

如果想我哭

不想乞你憎 睜開眼等天光四處陰沉
來營造氣氛高聲炮轟
下決心等你任意的嗦擺
你就似猶大 祈求罪人的心態如十誡
明明很憎你 常和她一起
心痛也不想讓你走

*如果想我哭
 新歡請你給我一一的預告
 愛我你沒愛都一句沒有難度
 誰都不曾留住你 別太(過)清高

 離開請你早
 傷心一輩子來問你怎彌補
 簡單的快樂都不歸於我
 能令我明白到誰是錯蠢人是我*

始終不了解 粉身碎骨多慘痛我都捱
仍然願意等奮不顧身
我至少分到被愛的一塊
你就似猶大 人云亦云揀一個隨便去擁戴
同情心不夠 才無中生有
心痛也不想讓你走

REPEAT*

又再跟光陰競賽 談情當中總有愛
誠實待人怎麼有害 誰也可不愛

REPEAT*

來日再懷念你難道我其實怯懦  

THE END

         ONLY LOVE*2007-05-01 10:52 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 7
累積人氣: 17917
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed