|

|
|
::::差差差::::
-----------------------------♥ |
|
一朝早就心情唔靚**唔睬人!!大家俾我嚇親!!
小息...悶悶的!! LUNCH又玩下玩下咁*上到課室被人打頭!!最憎-V-"
玩了一堂地理* ARTARTART** 激死...幅畫真難畫*上一手係邊個架!!
攪幅咁難油既出黎-V-" 真O咀* 莊斌兄講明4:30先放得!!點知一個二個閃哂*
放學.....睇波...練鼓*XD" 之後被涁涁吹脹!!!BRIAN哥哥的說話應真好笑
在慧安發生了可笑的事件**黃先生變成了麻辣腸!!嘿嘿**
1845走人!! BRIAN哥哥跟我敬禮!!XD"好有禮貌*
之後去美食廣場搵搵林佩 KIKI* 再係到打機!!LOW B~~~~
----------------------------------------------------------------------**
先生..你冇事呀!!我同佢有野!!!
你有病冇病?? 又唔係我要打俾佢!!係你話佢叫我打俾佢..我先打俾佢咋
!!你一句就咁講.....咁你講哂都得喇
仲要係咁話我理佢唔理你!!!你都痴根!!! 同你講多都係無謂!!
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-02 11:23 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::::誰也救不了我::::
-----------------------------♥ |
|
心情已趺至谷底!!已救不了!!
昨晚0430睇完"綠光"去訓教*不過整晚都失眠*
係床上碌黎碌去...等天光*
1200與MICOCO走上YUYU屋企*
MICOCO我知你咁講都係想我好!!但我真係唔知宜家做緊咩!!
1900返左屋企冥想TVT"
---------------------------------------**
有誰明白我........心情!! 不想俾遺下......但耐何我可以做什麼?*
-----------------------------------------------**
如果想我哭
不想乞你憎 睜開眼等天光四處陰沉
來營造氣氛高聲炮轟
下決心等你任意的嗦擺
你就似猶大 祈求罪人的心態如十誡
明明很憎你 常和她一起
心痛也不想讓你走
*如果想我哭
新歡請你給我一一的預告
愛我你沒愛都一句沒有難度
誰都不曾留住你 別太(過)清高
離開請你早
傷心一輩子來問你怎彌補
簡單的快樂都不歸於我
能令我明白到誰是錯蠢人是我*
始終不了解 粉身碎骨多慘痛我都捱
仍然願意等奮不顧身
我至少分到被愛的一塊
你就似猶大 人云亦云揀一個隨便去擁戴
同情心不夠 才無中生有
心痛也不想讓你走
REPEAT*
又再跟光陰競賽 談情當中總有愛
誠實待人怎麼有害 誰也可不愛
REPEAT*
來日再懷念你難道我其實怯懦
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-01 10:52 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|