2007 年 4 月 27 日  星期五 晴天

 

   ::::呆::::     

-----------------------------♥

同阿媽嘈左!!佢最叻就係唔俾我開電腦!!俾佢吹脹!!

--------------------------------------------------

26.4.

今天中五的會考生大多都開始了會考!!學校冷清了很多*

ENG堂MISS MAN冇返!!我同林佩出課室玩!!嘿嘿**XD"

中史堂前所未有的眼訓..阿SIR好似唱緊吹眠曲!!

LUNCH上課室後!!被石浩良狠狠地打到個頭!!

之後3堂MATHS* 有玩有聽書!!! 3堂太辛苦了!!-V-"

放學後...又練鼓!!黎左個唔識既師兄-V-" 連係陳慶教我地龍CHA既細雄師兄都黎左

越學越多野!!個頭就爆喇!!!!!!!!不過又好玩喎* 練練下走出操場睇踢波*

好多F.5返左黎 *V*!!

最後要打鼓陣*俾師叔我"林佩"思源冇LALA對住個鼓傻笑!!XD"

聽完O哂咀...幾時有..望住對方笑就有!!!嘿    1830打了羽毛球*之後走了

----------------------------------------------------------

27.4

一陣出WHAMPOA搵GRANDMOTHER"

6點出去打機再返陳慶練鼓**行程相當緊湊!!XD"

唔講咁多..!! 要搵我就CALL我喇**V**

THE END

         ONLY LOVE*2007-04-27 01:24 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 4 月 25 日  星期三 晴天

 

   ::::努力::::     

-----------------------------♥

今天心情還不錯* =]""

P.E. LESSON 要練舞!! 31.5要考跳舞!!-V-"

今日用了2MINS排左隻簡單既舞!!哈哈.....出到去突然唔記得點跳*

小息..好乖!!送左盒CHOCOLATE施煒焜哥哥XD"THZ YOUR CHOCOLATE*

LUNCH不停俾人蚊頭髮!!-V-"    你你你....竟然同MISS MAN講D咁既野""

3堂ENG作文*  放學老文同我傾左D野!!唉....又係關於屋企!!

唔明點解阿媽咁鍾意同MISS講埋哂D咁既野!! 煩!!!!!!

又有足球比賽**又留係到睇波!!4A勁野*XD" 

P.S.  掙你既蛋糕同布甸...我會整俾你食既**

        明天會考努力!!*一定支持你喎XD"=]

----------------------------------------------------**

琴晚又同阿媽細佬嘈到拆天!! 仲俾我打爛左隻杯!!

發脾氣....11點幾走出街淋淋雨*吹吹風!! 搵YUYU出黎傾計!!

再買完朱古力12點幾回家!! 決定以後唔同屋企人講野!!講親咩做親D咩都要俾人鬧!!

咁我留係到做咩!! I DON'T WANT TO SQUANDER MY TIME IN HOME!!

------------------------------------------------------**

P.S.  I HATE YOU EVERTIME!!!! 做男仔做到你咁!!真可憐

THE END

         ONLY LOVE*2007-04-25 09:51 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 5
累積人氣: 17932
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed