2007 年 4 月 4 日  星期三 晴天

 

   ::::I AM.....::::     

-----------------------------♥

今朝早...自制了一份{多士}來吃......嘿嘿*好滿足...

係屋企HEA左成個下午......悶到痴痴地....*講左開始9唔搭8囉..

6點幾出左TSTSIU  KI....去左{正壽食}食野.......YUMMY**V*    

再同YU BABY{XD"}買鞋.........行行下..見到MY ANITE.... OMG!!又俾佢鬧..咁夜仲係尖咀行街...!!

最後俾人迫返屋企..................TVT""

---------------------------------------------------------------------------**

明天    5.4.07*  出獅..地點IN 會展!!!!       緊張呀....

---------------------------------------------------**

鍾意一個人...是沒什麼理由吧....!!

THE END

         ONLY LOVE*2007-04-05 02:28 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 4 月 2 日  星期一 晴天

 

   ::*天空變得黑沉..我亦變得灰暗::     

-----------------------------♥

2.4*

今天返學校**ART!! WITH {KC & SZE YUEN}

之後見到施哥哥.....呵..竟然大家買左同一樣朱古力..!! -3-"

之後落去搵KIKI攞野...超大雨... 得我一把遮3個人用...有遮等於冇遮..

結果自己一個霧雨跑出去.....成身濕哂....-V-"!!覺得自己幾堅*哈哈.........

施哥哥問我有冇遮...原來佢都冇帶遮....!!

2點幾出左新都食LUNCH!!  KC係咁同人地講{唔該唔該唔該}..XD"

返到去..畫左幅冇聊野.....4點走人..........!!

今天天空很黑沉...我的心情亦很灰....!!

-------------------------------------------------------**

1.4*

愚人節........係咁俾人玩囉...*

有D大話聽到好O哂咀....阿YU你好野...我記住你!!!

AT NIGHT 思源姐姐同我講多芬姐{抄車}..一聽就知有問題..係呃我喇..*

好醒目!!  冇信佢地講野......

--------------------------------------------------**

31.3*

12點幾出左去搵多芬姐姐..........點知搵左思源姐姐3個鐘囉

最後同KIKI..多芬姐姐去左東港城睇阿SA*嘿..真係靚女!!再搵埋林佩.

之後買糖.... 再行去尚德..多芬姐姐走左......我同KIKI.林佩去厚德籃球場

搵HELEN同輝仔佢地..我係咁俾人寸...仲要俾輝仔搶左包糖..-V-"

之後返寶康...搵班男仔......再去聰嫂買甜品..非常好味的**陪KIKI去買野

點知佢幫阿媽買左2條廁紙...去到茵怡個邊見到民民<--{嘿嘿}

佢地班人係咁笑佢拎住2條廁紙......... 傾左陣....各自走人......12點返到屋企*

------------------------------------------------------**

P.S 過份坦率的說話......只會令人留下深刻的記憶!!

THE END

         ONLY LOVE*2007-04-02 09:42 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 10
累積人氣: 17920
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed