|
2.4*
今天返學校**ART!! WITH {KC & SZE YUEN}
之後見到施哥哥.....呵..竟然大家買左同一樣朱古力..!! -3-"
之後落去搵KIKI攞野...超大雨... 得我一把遮3個人用...有遮等於冇遮..
結果自己一個霧雨跑出去.....成身濕哂....-V-"!!覺得自己幾堅*哈哈.........
施哥哥問我有冇遮... 原來佢都冇帶遮....!!
2點幾出左新都食LUNCH!! KC係咁同人地講{唔該唔該唔該}..XD"
返到去..畫左幅冇聊野.....4點走人..........!!
今天天空很黑沉...我的心情亦很灰....!!
-------------------------------------------------------**
1.4*
愚人節........係咁俾人玩囉...*
有D大話聽到好O哂咀....阿YU你好野...我記住你!!!
AT NIGHT 思源姐姐同我講多芬姐{抄車}..一聽就知有問題..係呃我喇..*
好醒目!! 冇信佢地講野......
--------------------------------------------------**
31.3*
12點幾出左去搵多芬姐姐..........點知搵左思源姐姐3個鐘囉
最後同KIKI..多芬姐姐去左東港城睇阿SA*嘿..真係靚女!!再搵埋林佩.
之後買糖.... 再行去尚德..多芬姐姐走左......我同KIKI.林佩去厚德籃球場
搵HELEN同輝仔佢地..我係咁俾人寸...仲要俾輝仔搶左包糖..-V-"
之後返寶康...搵班男仔......再去聰嫂買甜品..非常好味的**陪KIKI去買野
點知佢幫阿媽買左2條廁紙...去到茵怡個邊見到民民<--{嘿嘿}
佢地班人係咁笑佢拎住2條廁紙......... 傾左陣....各自走人......12點返到屋企*
------------------------------------------------------**
P.S 過份坦率的說話......只會令人留下深刻的記憶!!
THE END

|