|

|
|
::::瞞騙::::
-----------------------------♥ |
|
我知我在你眼中不是重要的人!!
但我能感受到你係有D事* 不必瞞住我!!
被人瞞騙的感覺最難受*
--------------------------------------**
大細心
若是問志願 我想你開心
你愛那一個 自然換到傷感
才叫我無限細心 唯求使你
曾陪我 可快樂至今
是自大志願 制止你心酸
要對你心軟 給你打算
憐愛你 從未覺得倦
上天恩賜我 怎可怨
事物會消逝 愛侶會失勢
我有的一切 自問也許值得你快慰
做情人一世
*令你開心不顧甚麼
明白愛你不可出錯
如令你有一點不妥
誠懇去認錯
會叫我更加好過
為你傷心不算甚麼
曾預算過犧牲更多
如若計較得失因果 不是我
在懷裡有你 哪曾活錯*
並沒大志願 我只要相戀
要愛到很遠 不再幽怨
呈獻我 償盡你心願
用坦率對你 不兜轉
Repeat**
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-04-24 08:43 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::WHAT AM I DOING?::
-----------------------------♥ |
|
今朝...肚痛小息先返學!!
點知返到PO LAM..落左車發現電話留底左係車!!
SH*T**即搭第架車去總站..唔該哂司機大佬搵返我電話..THZ!!!
再返到PO LAM見到位人兄!!嘿........再行去新都*
同IRISSSS傾電話...聽講{阿大佬}搬左屋..哈哈!!恭喜哂~~
第2小息返到學校!! 中史堂悶到喊**
LUNCH搵左MISS嚴拎成績表.....成績一落千仗....比上學期更差!!
ART....開始動工了!! 但上一個人油個D顏色好唔掂囉.大佬!!點油呀......好鬼煩!!!
放學!! 睇我地班踢波!! 堅!!!!!
------------------------------------------------------**
好討厭你呃我!! 亦討厭你唔理我的態度!!
我夠竟係到做緊咩!!以前既我唔係咁!!
------------------------------------------------**
討厭俾人呃!! 應承我但做唔到!!算點?*
--------------------------------------------**
對唔住!! 宜家想喊!!      
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-04-23 08:53 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|