|

|
|
::::爆爆爆::::
-----------------------------♥ |
|
DAY1 集隊熱都"差D"飛起!! 上課室時肥班長講左D爛笑話XD"
班主任堂測HISTORY-V-" 即背GOOD*
中史堂訓左-V-" 學會了{禿癈}2隻字!!放學後 即回家* HIGH TEA*
1845出MK搵林佩班友仔*又打機 個個禮拜打同款野*
唔悶咩-V-" 仲要咁大煙味!!
2010到陳慶 好早啊*不過成大班友企哂係街!!上唔到HALL*
場面多麼壯觀!!開始練*=] 練到2200!!師太殺到*2位師兄俾鬧
阿洲 慘D*俾師太打了2大下*睇黎打得好堅*0*再次發現師太講既說話好爆XD"
-------------------------------------------------------------**
迷惘?????????????????????????????
P.S. 雖然我對那位女子不感興趣而且什至有討厭!!
不過我諗你既然同"那位"人兄一齊!!就唔好懷疑咁多喇*
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-26 03:14 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::::HOLIDAY::::
-----------------------------♥ |
|
昨晚冇訓覺*睇日出 感覺很美好*=]
TODAY彿旦-放假一天*=]
------------------------------------**
0830整左份豐富既早餐*GOOD*
1000去IRISSS屋企!!佢MUMMY整左士多啤梨蛋糕俾我食*非常好食*V*GOOD*
1500去搵表妹AND阿姨行左陣街
1800 JOIN表妹的MUMMY AND細佬同老媽*去TST"据扒"XD"
好勁*一件扒有我2隻手咁大!!O哂咀*0*嘿嘿
2130 BACK HOME*
----------------------------------------------------------**
我已經冇話可說了**想點???
態度差差差差差!!!!
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-24 11:28 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 207 | »
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|