|

|
|
::::MOTHER'S DAY::::
-----------------------------♥ |
|
平日手機不離手的我*今日卻忘記帶電話出街TVT"
沒有電話的日子真痛苦TVT""
MOTHER'S DAY!!
1700出TST相約家人吃晚飯*到了"雲陽閣"吃飯*DELICIOUS FOOD*
2000* 滿記@C!TY SUPER 表妹熱切期待碗底既BB樣*XD"
2200回家看"SPIDER MAN 2" 女主角幾靚女*嘿嘿*V*
--------------------------------------------------------**
YUYU 老兄* 等你電話等左成個鐘* 要我等咁耐點補償先*V*嘿嘿
-------------------------------------------------**
P.S. 我相信你.....亦希望你能相信我*
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-14 12:45 AM *留喇* [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::*=]::
-----------------------------♥ |
|
1300去了寶琳體育館練跳舞*有D舞步幾型*=]
1400去了紅樹林食LUNCH*
1500去德富睇睇高先生胡生先佢地踢波*再行去東港城試試眼鏡!!
再去JUSCO扭蛋* 扭左3隻好得意既公仔*嘿嘿.仲掛住係條手鏈到*V*
行左陣..林佩走了!!我們3人行.."ME..SZE YUEN..KIKI"
去了調景嶺*再走到健明搵昭堅哥哥......點知攪到1900都唔落黎*
激死!!!我地就係到餵蚊TVT"可憐.....之後走人..............
--------------------------------------------**
心情非常好*V* 不過有句說話令人很忐忑不安!!
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-13 12:14 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|