2007 年 5 月 4 日  星期五 晴天

 

   ::::SHIT::::     

-----------------------------♥

1400到KT NEWAY*YO...5隻人唱到好HIGHT!!有2隻傻婆唱到跳舞-V-"

唱唱下突然播左生日歌*有人拎蛋糕黎*恭賀思源姐姐5.7生日*=]

香檳*有句好精彩既說話"未滿18歲冇酒精成份" 嘻....益左我喇**真多謝哂

1700去APM打機..

1800 出MK*去食飯!!班WAITER禮貌極差!!好想成碟麵"車"落佢地到-V-"

食完行左陣...有人派雪條*新出,,,,正!!

2000返陳慶*

發現師父教鼓係唔明既....嘿* 聽講今日細雄師兄要開OT黎唔到!!有人唔開心嚕

練龍CHA時打錯幾次..已經好"炆"  仲要不斷做D令我討厭既事!!最憎!!!

2230閃人*  回家休息休息*    MSN      SMS     電視..真忙

SH*T!!!!!因為你攪到我DEL哂D  SMS**   我真係想講句你好Q煩呀!!!!!唔好成日煩住哂喇...

你好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!討厭極*I HATE YOU!!

THE END

         ONLY LOVE*2007-05-05 03:47 AM  *留喇*  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 3 日  星期四 晴天

 

   ::::灰::::     

-----------------------------♥

ENG  X2  非常眼訓..............成條屍咁死左係張枱到*

當然...老文唔會俾我訓...攪到不停放蚊*真唔知點解咁眼訓-V-"

中文X2   作文"檸檬茶"     1000字*** 作完後隻手感到快要斷!!

ART X2 搬去同SHAN坐*佢講D野好好笑*V*

LUNCH...食麥叔叔...沙嗲醬好好味!!嘿嘿..........返到課室玩左陣又上堂*

放學練鼓....睇波.....* KWAN返左黎!!!!!好掛住>3<"

出CANTEEN坐....猜"妹"            冇LALA有種好灰既感覺*

-----------------------------------------------------------------**

聽日唱K*      有蛋糕*香檳*

不過我一定唔會飲!!!!!!一定一定!!!!

THE END

         ONLY LOVE*2007-05-04 12:46 AM  *留喇*  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 3
累積人氣: 18075
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed