|

|
|
::::如何::::
-----------------------------♥ |
|
冇MOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
誰人能明白我感受???*
------------------------------------------------**
可有人知..會有一世都喜歡一個人嘛?*
還是......會因時間而淡忘.......把記憶一切的消逝*
------------------------------------------------**
現已零晨0205............準時0145飛上床*
點知碌碌下先記起未打日記*XD"又要再起身*
日記對我來說很重要*
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-09 02:12 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::-V-"HAPI B DAY::
-----------------------------♥ |
|
TODAY IS SZE YUEN BIRTHDAY* HAPPY BIRTHDAY TO YOU*
送了朱古力給她*V*
ENG LESSON* MISS MAN 冇返*
代堂...睇戲{怪獸公司}!!好得意好精彩GOOD*
GEOG LESSON...MR.CHAN 又請假至17.5!!由MISS WONG LAI HUNG代堂
AT LUNCH 原本要送給BRIAN哥哥的朱古力*不過溶了-V-" 好失敗呀!!!!!!!
但真的不好意思*SORRY了..........差你2樣甜品*嘿
3 X MATHS 極頭痛*辛苦 訓了一回...之後太眼訓而繼續訓左足足2堂*
從未試過訓超過15MINS!!今次痴左*
放學....去新都美食*再同林佩去體育館打算BOOK埸練跳舞*
再返學校打算去ART ROOM拎野*可是美術室沒有人而門也關上了-3-'
返新都..佢地成班人係到溫MATHS-V-" 對左3堂..不要讓我再看MATHS*
----------------------------------------------------------**
我答應過的...........
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-07 11:47 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|