|

|
|
::::朱古力::::
-----------------------------♥ |
|
4.5.07*
迷你咖啡味{生日蛋糕}--不是太好吃-V-"

不含"酒精成份"的香檳* --但好甜...

5.5.07*
在TST的B+AB購物了......
再入了天水圍"
6.5.07*
昨晚在阿姨屋企渡過了..表妹亦一起!!TODAY** 準時0800.....
表妹"懶尿"................. 攪到我冇得訓!!!! 1200去了銀坐飲茶*
再去買材料正'朱古力蛋糕' 好味**
1600一起出發到WHAMPOA* 再到""和民""HAVE DINNER!!
回家後.....整"士多啤梨朱古力" 一路正一路偷食...**
食左2大粒*******
0005 CALL思源**講生日快樂*XD"
**********生日快樂***************
--------------------------------------------**
P.S. BraIN哥哥明天考好D**=] 聽日有朱古力食**
下次教你正蛋糕**
---------------------------------------------------------------**
P.S 近日 日記流灠人數多了許多**多謝大家!!
小妹萬分感激*=] XD"
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-07 12:57 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
::::XD"::::
-----------------------------♥ |
|
4.5.07* 唱K既蛋糕AND香檳*明天放出*XD"
5.5.07* 1400出了TST搵表妹...1500返天水圍去 ANTIE屋企BBQ*
之後明天補打............................
------------------------------------------------**
個BLOG開始轉LOOK* 轉BMG!!
大家俾意見***
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-05-06 01:24 AM *留喇* [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|