2006 年 12 月 19 日  星期二 晴天

 

   ::VERY DESPONDENCY.....::     

-----------------------------♥

TODAY**請左假...小息先返學...

點知林佩...都請左假..又係小息返..SO......9點幾...去左新都會合..

係美食廣場坐左陣....*傾左陣..返去LU..10:00 小息...

上到課室.....成班男仔係到玩{圍揪..} 我地O哂囉.........差D枱都趺....但班人玩得好攪笑囉...*

MATHS悶都死..好彩得1堂.......GEOG..阿SIR成日講埋D{火闌}GAP...班男仔就低能扮笑...!!

小息....又玩........我地唔單止入唔到課室..仲要俾人正到...SHIT*!!

ARTARTART..............MY FAVOURITE SUBJECT*

LUNCH個時.........心情DOWN DOWN地...........!!到上中文堂......背默...好似好多人出貓LO*

ENG堂... 傾計傾計...*!! 同林佩係到玩頸巾..低能到不堪..XD”

---------------------------------------------------------------------------------------**

AFTER SCHOOL.....同林佩..信...至...民..屎忽恆..小LIN LIN去左唔記得咩學校*

仲諗住搵至既GF,,呵...搵唔到..就同林佩返SCHOOL//

同思源佢地睇一夜星光初賽**睇睇下....林佩..KC...佢地冇LALA走左..

我出去搵佢地..點知唔見人..打電話又唔聽...之後多芬姐黎搵返我...我先知佢地話走...

我O哂..又話睇..點知冇LALA又走......!! 當然勁慶...*但唔想當面發皮氣....*

只好全程............問一句答一句..唔出聲....!! 好燥好燥...*

宜家強項好似就係............發皮氣..........*!!

-------------------------------------------------------------------------**

P.S. 今日我心情真係唔多HAPI* 而係電話發你皮氣..SOR喇..

但..........我真係唔想..!!

 

THE END

         ONLY LOVE*2006-12-19 12:32 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 15 日  星期五 晴天

 

   ::{{愛你還愛你..”*::     

-----------------------------♥

今日學校發生左好多事嚕......*!!

朝早上週會.........同林佩..琪琪坐..係到傾計..!!嘻...之後有個阿SIR講左D佢既個人經歷..

有點兒感人...”~!! 小息........感到有點冇聊...........*"ENG堂..........又同麗傾計...!!*正......好攪笑.....

GEOG堂..........冇聊的..........

MATHS堂..同班男仔係到傾計.......!!佢地講D野好白痴..係咁吹水囉...∼!!又講到自己好勁咁....”成班傻仔..

LUNCH...!! 係1樓....見到細詩∼∼佢請左支珍寶珠俾我...*呵呵.....好多人想食都冇得食呀..!!THZ哂支糖呀..*

上課室...* 洋蔥發生左D意外~~仲要入廠!!好可憐囉..余樑今次大獲LU...”希望洋蔥冇嘜事喇...∼HOPE BE GOOD LUCK...

上堂LU*又中文..........星期一又背默.........癲架...成日都默書!! 咁多班我地班係默書默得最多...同最密既....文科真可憐..*

放學同麗留堂.......同得林佩一齊都一定會玩架喇...*放LU放LU*就搵埋多芬姐...琪姐..去左新都...

同林佩買左麥記的SHAKE SHAKE著條來吃............好味喔...!!* 香烤蜜糖味<<{{成意推介}}*

之後KC....思源..AND 姐夫都黎左...**................行左陣都走了......................

 -------------------------------------------------------------------------------------------**

                                       愛你還愛你

等 你有日能抽空
大家趁事情未凍
而心也仍然未太痛
我想講出口 彼此各有所夢
誰令你更器重
當初嫣紅 漸化灰燼

等 你確實還不懂
認輸禮物還是免送
恐怕突然未夠勇
對你講不出 因他你已心動
還是徹退任你造美夢 別來相送

*輕輕的走 連雲彩一片也沒帶走
 以免你要 記起我略略難受
 輕輕的走 無謂記起可否接受
 我怕不捨 然後盼你問候

 想你 但愛著你還愛著你
 但放棄理論因不想逼你
 我很想嬲你 但是太自覺怕變小器
 舊日我或太盡力遊戲
 明白你 也就原諒你*

REPEAT*

出走 是最後 最後去就你

用我器量痛苦去寵你
讓你生活 前度就忘記
瞞著你 I'll be missing you

-------------------------------------------------------------**

              只怕是你未能了解我.................*!!

THE END

         ONLY LOVE*2006-12-16 12:15 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 18
累積人氣: 17945
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed