2006 年 12 月 14 日  星期四 晴天

 

   ::BAD*....::     

-----------------------------♥

今天.....本新話同班FD早D去食早餐*

哈......但個個都太懶訓...!! 唔願起身....!!SO 冇去到食了..........*

頭2堂ENG.....上到我發哂皮氣..唉...*BECOZ唔知點解今日覺得心情唔好..!!

發覺有時小息都幾好玩....!!但今日小息好可憐....

俾2個....衰人整囉.....!! 唉..............................TOO DAD..*

LUNCH食完野...去左2樓同班男仔玩..*好好笑囉...*

之後我地行開左去第到......KC勁低能係到扮低B妹..玩手指.....!!同要連思源都傻埋一份..

攪到我係咁笑...........*!!

之後連上3堂MATHS*死得人了.........但我都頂得住喎..勁野..*

坐我附近個班男仔講D野...有時都幾好笑..*!! 傻傻地.....”

-----------------------------------------------------------------------------**

放學時............又俾人玩..同埋係咁串...!! 屎忽鬼....

好衰囉..!!*

---------------------------------------------------**

TODAY* I FEEL VERY...TRIED ..AND DESPONDENCY

 

THE END

         ONLY LOVE*2006-12-14 11:27 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

   ::BE HAPI*::     

-----------------------------♥

今日收到好多糖......*THZ哂各位嚕..呵呵..........∼

M&M  x 2......

彩虹糖  x1..

提子糖..

我細佬都送左支佢其中1支珍藏.....特大珍寶珠俾我..*哈哈..開心...

I AM HAPPY VERY MUCH*呵呵..........食都食肥我喇......*!!

今日好HAPI*!! 好多事都好順利*

麗姐...DON'T UNHAPI LA∼我地會擔心你架嘛....*!!

---------------------------------------**

 

 

P.S.  就算有某D人不滿意我...係我背後中傷我既.....

我只可以認為你係D無知&無品既人LOW*

就算你點講我都好....我係唔會因為你講既冇聊野而去專登改變我自己囉..*!!

.....................................................................

發覺自己變得比已前堅強得多..*

 

 

P.S. I LOVE  VERY MUCH*****

THE END

         ONLY LOVE*2006-12-14 12:45 AM  *留喇*  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 60
累積人氣: 17987
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed