|

|
|
::*好悶::
-----------------------------♥ |
|
23/10 TODAY* 返學....... 冇嘜攪作..* 只係LUNCH..∼ 阿燊俾陳皮踩左隻腳一野..*
本身佢左腳已經正親..行路已經{吉}下{吉}下..∼點知..仲要俾人踩多一下勁大力...*!!
攪到阿燊喊......*”我地陪佢好TAIL洗面..*呼............第1次見佢喊囉∼∼∼大家都嚇親..*!!
最尾個堂MR.許冇返..MISS伍代堂..* 自修..之後MISS教我同KC點攪物幅畫..*"呵呵∼幅畫好似好左D*
------------------------------------------------
放學..要考CHIN LISTENING囉..∼* 好似識做咁囉..∼””**
放學後...GO TO 新都..* 個時同C YUEN..多芬一齊..!! 多芬差仲D搭左落既睇梯”
笑死我同C YUEN*THEN...同PL..KC佢地一齊係KFC食野..” 食完之後.....!!!!!!!!!!!!!!!
搵KWAN..*”之後回家了...
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2006-10-23 11:04 PM *留喇* [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::******忘到...................::
-----------------------------♥ |
|
幾日冇打日記..*”!! 太忙了..*”!!!!!!!!
前2日個篇...聽日會打返........... TODAY*出左MK搵我表妹佢地.......”
做了好多野.....*買左好多野..........*" 講住咁小先..明天打埋...*!!
回到家....電話差不多到爆機的情況*****哈∼∼∼見老媽換新機...
咁我就{立}佢部舊機用住先..*XD”
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2006-10-22 11:43 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|