|
TODAY*** ENG 堂..*作文...NEXT "CHIN HISTORY∼阿SIR冇返...我地調哂位..*
俾MISS知道哂囉..∼!!我地班人仲要係到玩野..*之後搵左訓導上黎..MISS王遂黎囉..*佢黎到..睇睇邊D人調左位..
CHEAK完後..佢就走左..!!*” 仲以為有事發生TIM**車......
GEOG堂..* 阿SIR話唔舒服*唔上堂...我地自修...勁多人訓教..我係其中一名..*!!”哈哈..∼
我生日個日..超正呀..*4A同4B& F.6讀GEOG既一齊去睇戲..*YOYOYO........”*睇{絕望真相}
正野..*!! 15蚊..........超抵..!!仲要係我地包埸..*” 第1次......!!* LUNCH..........入HALL打鼓..**
蠻好的感覺...*∼!!” ---------------------------------------講返轉頭...*今日幾開心..*係咁打人..玩人...被玩..∼
嘜都齊..*哈哈∼∼∼俾人玩都仲可以講得咁開心..我都係一個奇人..*”冇LALA俾人屈我係細冬瓜*
原因係...我叫林佩做家姐..*咁林佩俾人話佢係大冬瓜!!那麼我係佢個妹..就俾人叫細冬瓜...-3-”
而且..........{{小小* A BIT}}呢個名又俾人傳返出黎..-口-"*!!激死..*”
--------------------------------------**
放學...*我地班女仔..同劉健佢地...旅行一組..一齊BBQ**SO 我地去左買野..
BBQ再同上年3E既男仔一齊玩..∼一定好正......* 講返買野個時...我..多芬..C YUEN係到玩野..
AND 慶慶地..*事原係因為不滿某人...* 所以我地係到玩野...!!* 超.....我地擺明唔妥佢囉..!!
嘜Q野都佢話事..∼* 連多芬佢地都係咁講..*!! WE AGREE* 攪左差唔多2粒鐘先買完野..
差唔多返到屋企..琪琪打黎..話我地唔記得買膠手套..!!* 咁我咪去買囉..點知冇..咁打俾朱仔問佢有冇..叫佢去買喇..
頂......好似講到一早唔買..宜家要佢去買..好阻佢咁囉..*!!”講左俾佢知..我都係岩岩先知未買..*
我買唔到先叫佢買姐..* 頂..........洗唔洗咁唔滿意呀...*!!!!!!唔滿意唔好帶囉....”大家冇得用...個個用手姐...
超唔据佢咁講囉......!!個時仲要勁串咁.......* 我好聲好氣同你講野...你就勁Q串同我講野...”
係咪要嘈呀宜家...........!! 唔据出聲.........................
----------------------------------------------------------------------------------------**
11點幾.........{{幀幀}}<--- -﹏﹏-"! 打黎.........傾左一陣..UP左好多冇聊野..........*
之後好多人打黎......* 哈哈∼∼今晚同YUMI傾通頂..**咁就唔驚訓著喇..
THE END

|