|
TODAY*” 頭4堂..CLASS TEACHER LESSON..*
悶到嘔..*”選班主席個D∼*秘書景然係大頭B喎.."真係笑死..
YOYO..我地修ART個D...幫手設計壁報*
但我地班ART既..得3個GIRL..包括我..* 但我冇同MISS講會幫手TIM..”
唔知個2女個女仔會攪成點呢..*" BUT我都諗住會幫手設計*嘻嘻*
THEN...仲有1粒鐘....MISS係到講HISTORY既課程* MY GOD聽到我勁眼訓..*
"合"下"合"下...” 仲有D人訓教..*哈∼∼勁唔俾面MISS... NEXT** 小息.."落去買左支雪梨茶.."
即刻醒哂.." WO∼∼ 正呀..*!! 之後就上我地既第1堂課..* MATHS ...劉SIR教.."
哇.......阿SIR講野已經夠悶..得閒講句冷笑話....完完全全唔好笑囉..*又冇人會笑..*
班人又ON QQ咁..個個都好似好驚阿SIR咁..*冇人出聲..*=3=”
唉...呢班真係好悶..* 個個小息打鐘即坐埋位...呆坐..*唔出聲.."∼ 呼..好悶悶悶悶呀..∼!!!!!!
之後LUNCH可以早落去食飯LU**YEAH*” 之後我地入HALL."" 打鼓..*
WO∼∼ 好耐冇打鼓了..* 由其是"鼓陣" 我已經唔係好幾得點打..*忘記了一半..-3-”
好彩...打多左幾次又記返起..*哈∼∼ YO..又打〔細"攞"〕...又打下獅CHI*
哈∼∼” 我自覺打獅CHI打得好左..*YEAHYEAH..進步了...>V<"* 上堂LU*
頂..明明係上CHIN...點知MR.LEE 走左去咩咩會..."轉左上MATHS..唉..∼又MATHS..
NEST LESSON..CHIHISTORY* 哇....教中史但用ENG 講 GOOD AFTERNOON MR...........
白痴的..*∼之後上堂又UP左1個鐘癈話..* 又係想訓覺.."
放學...阿SIR話我係要留堂..*呵∼”我走佬...嘻嘻*" 激死阿SIR喇一定..*!!
---------------------------------------------------------------------------------**
AFTER SCHOOL....GO TO 新都城.." 買左本簿...做MATHS NOTES.."* 又要限大細..
呀....阿SIR煩死人喇..* 再同朱仔..琪琪..去買燒8爪魚丸* 好味到極.."排隊俾錢個時..*有個洋鬼子
同朱仔傾計..*笑死我..* 嘻*我做翻譯..."嘰嘰.........我識聽..但唔多識講..*唉...真失敗*
------------------------------------------------------------**
講返...*ENG分組上堂...*我同PL...編左入第2組.*YEAH**勁呀...
好彩仲有第D FD都入第2組.."* 正..∼* 哎唷....大頭B入第6組....= ="
返到屋企.....晏D......ADD左YPL..問佢咩組.."屎忽鬼..玩我..∼!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------**
P.S. 今日打得太多野..*隻手就快殘廢"" AND辛苦大家對雙眼..*哈哈哈哈∼*
THE END

|