2006 年 9 月 6 日  星期三 晴天

 

   ::*ART..ART..ART.."*::     

-----------------------------♥

                         TODAY** 早上要早讀...死忽...* 讀讀讀..*讀到我勁眼訓..*

          之後上HISTORY* BUT  MISS唔教書..繼續攪埋D班務..∼” THEN...屎忽駿勁樣衰..俾MISS

                   調左位.."* 小息.."同PL周圍問人借計數機..*哈∼∼俾我借到喇...*點知唔洗上堂.."*O哂了*

             轉返上CHIN..* MR.LEE講野幾好笑..*"有時句句串恆哂D人..∼* 仲話咩佢寫緊個劇本* FOR我地練說話..

     -口-"* 最憎做呢D..*仲要係佢教..*唔死就假...=3="!!  下一堂GEOG..*WO∼∼陳副校教.."講野勁悶.."

             仲要成日講咩...〔邊個同你講野..你就望住邊個.."!!!! 〕聽到厭.." 小息..去食野LU*

                   THEN...上第1堂ART**至愛呀..”*好彩有朱小姐同一班* 全班得10個.....

         許SIR UP左2堂野..*又俾下上屆攞A同攞E既作品我地睇..*WO∼∼攞A個2個既作品勁靚..>V<"* 勁善慕..

                  攞E個個都幾靚.....真可惜∼!! 見到佢地既咁勁.."我又諗諗我又可唔可以練到好似佢地既咁呢..??

          THEN.........許SIR問了2條問題.." 1.) 咩係藝術??  2.) 點先算係藝術家??

           我仲答得好似好好咁..哈哈∼” 下堂交功課"* 題目.... *你認為九龍皇帝"曾XX"係一個藝術家定係傻佬??"

        呵呵∼* 我又要發揮我既想像力..*嘻嘻"* 我要攪好第一份功課** YEAH~~~~~"

                    LUNCH..*入HALL*冇得打鼓了..* 個HALL有電視睇..*勁憎..成日都係咁..阻住哂..*

        咁我地就係HALL到玩"∼超正..* 玩TURE OR {THERE}..慢慢就越黎越多人係HALL到玩..*好熱鬧>>**

                上堂..又CHIN...悶到丫......"*又唔教書......∼* THEN上ENG......I'M GROUP 2..*∼又係同PL一班..*

         3:35....俾MR.LEE捉左落去留堂..*∼頂...問我琴日做咩唔去留堂班..*佢問黎都低B.."*

                        我直接答....唔想去囉..*所以走左..∼” 佢即刻就話...唔想去就走...咁唔想返學不如又唔好返..*"

        我又話....我係唔想返架..咁你係咪俾我唔返呀"* 佢就唔Q答....繼續行.." 超....你估你串..我就唔咁串你呀..*傻既..

                    之後留堂留到4:45....係新都3期..搵KWAN..∼*” 之後GO HOME*

                  -------------------------------------------------------------------------------------**

                          唔知點解呢2日..真係好累..."* 返到HOME就訓覺..* 宜家醒哂.."*

                             ---------------------------------------------------------**

                I THINK I CAN FORGET * BUT I FEEL I CANN'T FORGET NOW..*”

                                 BECOZ ...................... 冇得解..*             WHAR CAN I DO NOW??

THE END

         ONLY LOVE*2006-09-07 01:03 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 5 日  星期二 晴天

 

   ::*”今日好正*”∼::     

-----------------------------♥

                      TODAY*” 頭4堂..CLASS TEACHER LESSON..*

      悶到嘔..*”選班主席個D∼*秘書景然係大頭B喎.."真係笑死..

                                  YOYO..我地修ART個D...幫手設計壁報*

                     但我地班ART既..得3個GIRL..包括我..* 但我冇同MISS講會幫手TIM..”

           唔知個2女個女仔會攪成點呢..*" BUT我都諗住會幫手設計*嘻嘻*

                  THEN...仲有1粒鐘....MISS係到講HISTORY既課程* MY GOD聽到我勁眼訓..*

     "合"下"合"下...” 仲有D人訓教..*哈∼∼勁唔俾面MISS... NEXT** 小息.."落去買左支雪梨茶.."

                即刻醒哂.." WO∼∼ 正呀..*!! 之後就上我地既第1堂課..* MATHS ...劉SIR教.."

        哇.......阿SIR講野已經夠悶..得閒講句冷笑話....完完全全唔好笑囉..*又冇人會笑..*

                     班人又ON QQ咁..個個都好似好驚阿SIR咁..*冇人出聲..*=3=”

           唉...呢班真係好悶..* 個個小息打鐘即坐埋位...呆坐..*唔出聲.."∼ 呼..好悶悶悶悶呀..∼!!!!!!

                之後LUNCH可以早落去食飯LU**YEAH*” 之後我地入HALL."" 打鼓..*

          WO∼∼ 好耐冇打鼓了..* 由其是"鼓陣" 我已經唔係好幾得點打..*忘記了一半..-3-”

                    好彩...打多左幾次又記返起..*哈∼∼ YO..又打〔細"攞"〕...又打下獅CHI*

            哈∼∼” 我自覺打獅CHI打得好左..*YEAHYEAH..進步了...>V<"* 上堂LU*

                     頂..明明係上CHIN...點知MR.LEE 走左去咩咩會..."轉左上MATHS..唉..∼又MATHS..

        NEST LESSON..CHIHISTORY* 哇....教中史但用ENG 講 GOOD AFTERNOON MR...........

                  白痴的..*∼之後上堂又UP左1個鐘癈話..* 又係想訓覺.."

                            放學...阿SIR話我係要留堂..*呵∼”我走佬...嘻嘻*" 激死阿SIR喇一定..*!!

                  ---------------------------------------------------------------------------------**

    AFTER SCHOOL....GO TO 新都城.." 買左本簿...做MATHS NOTES.."* 又要限大細..

                       呀....阿SIR煩死人喇..*   再同朱仔..琪琪..去買燒8爪魚丸* 好味到極.."排隊俾錢個時..*有個洋鬼子

           同朱仔傾計..*笑死我..* 嘻*我做翻譯..."嘰嘰.........我識聽..但唔多識講..*唉...真失敗*

                              ------------------------------------------------------------**

      講返...*ENG分組上堂...*我同PL...編左入第2組.*YEAH**勁呀...

        好彩仲有第D FD都入第2組.."* 正..∼* 哎唷....大頭B入第6組....= ="

                         返到屋企.....晏D......ADD左YPL..問佢咩組.."屎忽鬼..玩我..∼!!!!!!

               --------------------------------------------------------------------------**

        P.S. 今日打得太多野..*隻手就快殘廢"" AND辛苦大家對雙眼..*哈哈哈哈∼*

THE END

         ONLY LOVE*2006-09-06 12:38 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 48
累積人氣: 17975
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed