 2007 年 6 月 29 日 星期五   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
| 落雨 |
距離送我太婆的日子還有11日
唉...今朝又落雨,,真灰/口\
今日我返到學校有個咩野升旗儀式,,,
之後又唱個d咩鬼國歌,,
之後我就好無奈咁唱,,
之後上課室個陣,,
我地又係到自由活動,,
我VeRy開心,,
因為我識得玩高達卡喇,,
我今日先第一日玩,,
就贏左四次個勁人,,
真好野!!!
之後放左學,,
我就同申,濠仔,fuck哥,何b,彭彭佢地食野,,
食完之後我就返左屋企,,
返左屋企之後我覺得自己好似對高達卡好feel,,
之後我就問生仔,天朗,謙比卡我,,
唉...冇人比≧/\≦
之後我就玩我既三小俠,,
我係我玩最後個次我先知,,
依家gc只係可以玩到9:30,,
唉....咁就冇計啦,,
岩岩好做個個野,,
之後我睇d電視又打d日記,,
最後就完成左今日既日記喇......
|
|
_|...打日記的時間:2007-06-29 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 2007 年 6 月 28 日 星期四   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
| sorry!!!!! |
距離送我太婆的日子還有12天
嗱!!!我一向都係晚上打日記既,,
不過唔好意思,,
我今晚太眼訓,,
所以我今日唔諗住打日記,,
S o r r y !!!!!
 |
|
_|...打日記的時間:2007-06-29 05:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 2007 年 6 月 27 日 星期三   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
| 2007-06-27 |
距離送我太婆的日子還有13日,,,
今日返學又係睇電影,,,
之後到左數學堂個陣,,,
我有小小覺得個老師針對緊我,,
我見到有張野,,
一睇就知係生仔既,,,
之後我咪叫人比番佢囉,,
之後佢話我喎,,
好喇,,
又到左放學,,,
我同申 fuck哥 濠仔同何b食野,,
之後就返屋企打機,,
最近睇一陣電視就打左日記喇
|
|
_|...打日記的時間:2007-06-27 10:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 2007 年 6 月 26 日 星期二   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
| 無聊 |
距離送我太婆的日子還有14日,,,
今日我早上如常返學,,,
不過今日有D唔同,,,
我地班成日都變左睇電影堂,,
之後好好,,,
最後個堂變左電腦堂,,,
個SIR比我地玩咩都得,,,
不過我就去左濠仔到睇野,,,
之後到左放學,,,
我都係同申去7仔食野,,,
之後就返屋企做功課,,
THAN就玩電腦,,,
之後到左晚上,,,
我就同我個fd落左街打波,,,
最後返屋企睇 {學警出x} ,,,
之後就日記喇!!!! |
|
_|...打日記的時間:2007-06-27 10:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 2007 年 6 月 25 日 星期一   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
| 返學冇野做 |
距離送我太婆的日子還有15日,,,
今日我朝早如常返學啦...
之後返學既美術堂之外,,
其他既堂都冇野做,,
不過係上英文堂個陣,,
老師張d考試卷比番哂我地,,
我一眼睇我既分,,
我估唔到我自己會攞到75分,,
我記得上一次得六字頭,,
進步左成十分到,,|
之後我放學就話左依個好消息俾我媽咪聽,,
佢聽到都覺得好開心,
咁之後我就玩電腦,,
玩到食飯,,
咁我食完飯都係落左街打波,,
之後一返上屋企就打左依個日記喇...... |
|
_|...打日記的時間:2007-06-25 10:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|