 2007 年 6 月 12 日 星期二   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
| 好好玩!!! |
今日我朝早如常返學,,
返到學校,,我冇人同我玩就無奈咁同李浩x談天,,
到左上數學堂個陣,,
我先覺得依家d老師好鍾意講道理,,
某老師就係數學堂講左好多同佢自己有關既野,,
佢又話數學還有好多未教,,
佢又講咁多無用既野..
時間慢慢咁過,,
又放左學,,
放左學之後我就去左翹椰屋企做一做功課同借野,,,,
之後我就係佢屋企到四個鐘,,
之後又落街,,
之後返到屋企就打左依個日記喇!!!!
|
|
_|...打日記的時間:2007-06-12 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 2007 年 6 月 11 日 星期一   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
| 冇咩講 |
今日我6:30就起鬼左身,,
之後我就沖涼,,
沖完涼我就如常返學,,
返到學校門口,,
我先知道我早左返學,,,,
咁我就係到等啦,,,
等到學校終於開門喇,,
我就入去,,,,,,,
我中文堂個陣好好彩呀!!!
我唔洗講個啲咩說話
之後一堂一堂咁過,,
又到左放學,,
我放學都係同申一齊去7仔個到食野..
之後我就返屋企做功課,,
做完就打左依個日記喇!!!
|
|
_|...打日記的時間:2007-06-11 07:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 2007 年 6 月 10 日 星期日   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
| 好無聊 |
今朝我八點幾就起鬼左身,,
之後我就睇電視食早餐,,,
食完我就等我媽返工之後玩電腦,,
我又係咁,,
第一時間整靚個Blog,,
之後玩三小,,
我玩個時仙知道依家三小d新手好鬼廢
咁到左5:30,,
我去左食飯,,,
食完返屋企同軒傾左一陣就打左依個日記喇
|
|
_|...打日記的時間:2007-06-10 08:20 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 2007 年 6 月 9 日 星期六   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
嗚嗚...  |
今日我朝早就返跆拳啦,,
之後我好慘呀!!!
唔知點解有個細路走過嚟打左我一下,,
勁痛,,所以我嗚嗚咁哭泣(打中一個好痛既位)
之後我就上堂啦,,
上到十二點半,,走得,,唔洗比人打,,
咁我就坐車返屋企,,
咁我返左屋企之後就問fuck哥去唔去打波,,
佢係珩哥home==之後佢打返比我話想去食野,,
我就話落狗屎唔去,,之後佢好似好傷心咁話88,,
之後我就玩電腦,,
係咁玩三小,,之後囉左好多時間整靚個日記
最近整完就打左依個日記喇!!!
你永遠不知道
這裡有雙眼在看你
希望有一天
你會發現我在等你 |
|
_|...打日記的時間:2007-06-09 09:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 2007 年 6 月 8 日 星期五   
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

|
| 好開心呀 |
今日我地學校既六年級都好忙呀!!!
我一返到學校,,
林老師就話佢今日會上嚟課室比通告某d同學,,
佢比左一d班長同服務生,,
我睇一睇張通告,,
原來張通告係話我地d班長n服務生7月5日個陣可以去日營,,
好喇...又上堂,,不過今日有小小唔同,,
我地今日啲堂變左做tsa
咁我地就係咁寫字,,
寫到隻手都死下死下,,之後上完tsa就放學,,
又係咁我同申一齊,,之後我返到屋企後,,
我father叫我去比條魚人,,我就去左,,
之後返到屋企就做功課,,做完就打左依個日記喇
只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你
我知道我偶爾有一點任性
愛的理由 不會有錯
笑著流淚的我
對你許下了承諾
愛已經停留 |
|
_|...打日記的時間:2007-06-08 07:16 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|