﹏※ 活 著 有 妳 多 好 ^◎- 我 愛 妳
妳 在 這 個 世 界 上
令 我 越 來 越 開 心
雖 然 會 有 失 意 時
但 是 每 當 看 到 妳
心 情 自 然 回 過 來
心 中 只 有 兩 句 話
活 著 有 妳 真 多 好
我 會 永 遠 愛 妳 唷

2007 年 6 月 7 日  星期四   雨天
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

                 


老師講道理

今日我7:15起左身,,之後我就準備返學啲野,,
不過就好慘,,因為我又冇囉中文書n手冊
之後又到左普通話堂,,校長唔知點解入左嚟我地個課室,,
個陣我o左咀同起左身之後校長就話我地班好難清潔,,
之後佢就講左好多道理,,佢走左之後,,
miss  chan又講道理,,不過唔知點解我今次會好用心咁去聽,,(可能我身體唔舒服既問題啦)
之後我地又過左一堂,,到食飯喇,,
校長話啲飯未嚟,,所以叫同學先小息,,
之後先在食飯,,啲同學好唔鍾意,,
因為大家上左咁多堂都好想快啲食野,,之後食完飯...
我地上常識堂喇,,我地今次要整一個大炮台
我同翹椰好努力咁整,,佢唔識整呀==
之後我就自己一個整,,整到完,,
不過翹椰都好關心我,,問我得唔得,,
我話得啦,,之後玩得喇,,
我地好可惜,,輸左呀,,
之後就放學喇,,放左學之後我同申去左食野,,
之後佢就送我車,,最後我返屋企,,
做完功課就打左依個日記喇!!!
                                                                    你怎麼可以這樣 
                                                                            笑容打敗太陽
                                                                                    甚至比我還要更好看
                                                                                              我雖然無力抵抗
                                                                                 但是日子還長
                                                                                            總有一天換你為我瘋狂

_|...打日記的時間:2007-06-07 08:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

                 


^^

今日我7點鐘起左身,,
之後我就沖涼同睇電視
之後我又同我家姐一齊出門口,,
佢就返工,我就返學,,
跟住我個班主任話選個啲咩鬼野傑出服務生喎,,,
之後佢好講唔講就講左我個名出嚟,,
我估唔到我會同一個女班長做到傑出服務生,,
佢又話我地下一次會同其他班一齊去日營,,
之後我同佢講我唔想去,,
佢話個日其他同學上堂,,你唔去咪同佢地一齊上堂囉,,
之後我無奈咁話去==
之後又一堂一堂咁過,,
又放學,,之後我就去左翹椰屋企幫佢整野,,
之後就返屋企做功課,,最後就打左依個日記喇...
                                                                       你再美再甜 不是的都不特別
                                                                                 你再苦再鹹 有安慰又是晴天
                                                               你 又乖又黏 溫柔體貼絕不敷衍

                                                                                     你怎麼可以這樣 笑容打敗太陽
                                                                                             甚至比還要更好看
                                                                                                      我雖然無力抵抗 但是日子還長
                                                                                                  總有一天換你為我瘋狂         
 

_|...打日記的時間:2007-06-06 09:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

                 


好眼訓

今日我係我阿媽間屋訓,,
我7:40先起身(遲左)
之後我就立刻沖涼個啲野..
之後就返學,,
(唔講係學校啲野喇)
到左放學,,
我同阿旭係到談天個啲野啦,,
之後我就返屋企食野,,
食完做功課,,
之後就出一出街,,
之後就打左依個日記喇

_|...打日記的時間:2007-06-05 09:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

                 


HAPPY

今日好開心呀!!
我地今日係生日會同唔洗TSA,,
同之往一樣,,
我地頭個幾堂上堂啦,,
之後到左放學之前個兩堂,,
我地生日會,,
開完就放學,,
放左學我又乳到個fd,,
佢問我借電話打俾佢阿哥,,
我咪比佢囉,,
打完我同申去左食野,,
食完我就返屋企,,
做完功課之後我就打比fuck哥叫佢同我去打波,,
佢又唔去,,
咁我就打日記喇

 

_|...打日記的時間:2007-06-04 08:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天
*淚水 _|||_ 能洗脫做錯的事???

                 


好熱

今日真係眼訓,,
我朝早五點幾就起左身
我起左身之後就打三小
打下打下我打比fuck哥叫佢去打波,,
之後又係咁,,
佢同濠仔一齊,,不過佢今次就冇咁早..
之後我同佢地打左幾個鐘,,,,
我波波都中哂
之後就go home
最後我玩多一陣三小,,
又過一日喇!!!

_|...打日記的時間:2007-06-03 09:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pky5312
暱稱: '''*︻小灰業/\/〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
冇野do
驚驚
冇得出街
2007-07-22
文章分類
全部 (47)
心情 (3)
未分類 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
◣◣◣珩哥的日記×☆
◣◣◣嚴嚴的日記×★
◣◣◣寶儀的日記×★
◣◣◣丫軒的日記×☆
◣◣◣申哥的日記×☆
◣◣◣阿旭的日記×☆
◣◣◣基仔的Blog×☆
◣◣◣陳柏宇的Blog×...
◣◣◣嘉哥的日記×☆
◣◣◣銘哥的日記×☆
◣◣◣衛蘭的blog×★
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 71
今日人氣: 2
累積人氣: 1358
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed