同尋日一樣 lor,我都係返到學校先知道唔使上堂呀 我就有D蠢 lor,尋日咁都唔問埋呀sir使唔使返 結果咪自己羅黎衰 lor 我份人就係咁架 做野成日都咁粗心大意 同埋又唔識變通wooo 最後累果個一定係自己呀
夜晚返到屋企聽我家姐係度同我細佬傾緊D野 細聽之下先知道學校好似懷疑我細佬偷野 我心諗唔係嘛,咁大件事 雖然佢之前試過係出面偷人野 但一單還一單 既然佢話冇做過gei話,我覺得唔應該對佢有偏見lor
而家件事仲有可能搞到上差館添 我真係唔希望我細佬有D咩事 lor 個個人都好擔心佢架