有陣時返得學多,可以放番一兩日假都幾好架 好似今日咁我唔使返學 雖然係屋企有D無聊,但都可以當係輕鬆一下lor
前排同屋企人嗌交,搞到成日都面左左 成日為左D小事就嘈起上黎 次次都係我唔憤氣比佢地話 個排真係有D煩lor 好煩呀!!!