![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日, 好"支力"又好開心... kaka... 好正呀" 原來自己唔係真係好... 點呢點呢???? 英文話劇方面, 原來每班要兩組比賽... 我地係第二, 所以, 我地可以去比賽呀XD" 今日yan好落力呀! 搞到我都唔可以太頹廢... 努力! 聽日就fun fair啦!!!!
_____2006-02-24 07:15 PM*|| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___"]]
story-telling competition竟然輸咗... 好唔抵呀! 聽日FUN FAIR預備日... 洗乜我返去呀? CLASS UNION唔係好勁嫁咩? 阻住哂... 又唔俾人一組WO" 憎唔落潘XX呀" 咁又可以話邊個呀? 成肚氣呀>< 唉...
_____2006-02-23 09:16 PM*|| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___"]]
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||