| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
[[___TeLL mE WhY U" hAVe TO Go N" mAkE THe ThIngs SO cOMplicAtEd?||
=]]_________2006 年 3 月 8 日 星期三_||+++
[['''____yeah!!!!!!!!!!!!!___"]] |
今日知道自己個組嬴左之後,
爆開心,
係努力既成果@@
正式成為MR.B.YEUNG既債主...
KAKAKA...
好憎D人囉,
成日扮哂野,
以為自己好有學識,
慳D啦,
賤格!
好攰囉...
好想飲野...
BILLBILL要識DO呀XD"
_____2006-03-08 06:02 PM*|| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___"]]
|
[[___TeLL mE WhY U" hAVe TO Go N" mAkE THe ThIngs SO cOMplicAtEd?||
=]]_________2006 年 3 月 4 日 星期六_||+++
[['''____The lover of devil...___"]] |
今日去VIVIAN屋企排戲,
無聊也....
後來同YAN殺入新港城....
好多野都好想買呀><
睇中左個手搖音樂盒...
喵
又唔係好想買....
又想搞下佢....
唉
YAN比個廁紙筒錄左音...
KAKA....
結果比人拆菲林....
HAHA.....
支力....
_____2006-03-04 08:46 PM*|| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___"]]
| « | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 33 | » | |