![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日... 傻下傻下咁... 3:00同MARON去左MOS圖書館, 狂借書XDD 好無奈. 好重... MARON請食糖水, 然後發現, 佢唔記得要去睇E生... 人生矛盾之多也... 唉"
_____2006-03-12 06:18 PM*|| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___"]]
估唔到MR.B.YUENG真係請我地飲野... KAKAKA.... 佢問:"點解你地唔叫MR.DALTON請既....?" RE:"因為你易呃囉傻仔!!!" KAKAKA... 今日放學返左去小學, 好好玩>< 邱崇同我地去OK時撞到佢亞SIR.... 無奈+一額汗... 跟住文晋出埋0黎... 殺入沙田... 當時係全部人著校服囉.... 去左影貼紙相... 本來文晋唔影, 結果都係俾我拉左入0黎... 死未" 去左買生日禮物俾WENDY.. 跟住返屋企... 訓"
_____2006-03-11 02:54 PM*|| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___"]]
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||