HAPPY B-DAY TO 桐!!!!!
今日桐一早打電話泥話出去食野之後上泥我到玩
約左駿係mk mtr等
我話車尾等點知佢去左車頭= =
出到去仲以為桐未到tim,點知佢一早到左lu
之後食野,玩左陣
by MTR回家,係mtr 到玩NDS
勁好笑,鬥得近,但係隻game 係要飛得遠....
上到泥玩360,ps2 劍豪好好玩ar!!!!
玩到5點幾落葵廣,同駿買game,之後落去打機,DDR 好好玩AR
勁中意BeForU >3<
then 出左去mk唱k,等埋地地同豬豬
去左greenbox,我第一次唱k唔係坐only坐,呵呵!!
之後各自回家~~~~
|