2009 年 2 月 16 日 星期一  |
| 2009-02-16 |
分類: 未分類 |
努力溫書喔"
ENG
Dict&睇書
MATHS
做數&睇書
BIO
好似冇上過堂
又係度睇書
終於睇完
老婆本書好好睇喔`
PHY
好頭痛
快死了
佢呢個時候黎小測
求其咁做左5分鐘
之後係度訓教
多謝呀旺D藥呀`
不過食完好眼訓= ="
CHIN
講左一陣..之後口試
我係度訓教...
放學去左搵老婆&靖雯姐
去左石鼓
我竟然係石鼓溫書..呵呵`
之後落雨-3-"
彤彤姐好搞野囉= =''
6點幾同老婆走左...
|
| 2009-02-15 |
分類: 未分類 |
今日11點幾起身
睇左陣書
12點幾出街wif呀媽,老竇,家姐&呀bi
去食野&買野
食野果時呀媽叫左勁多野
{化悲憤為食量= ="}
但最後都係要我同家姐清...
之後番屋企訓左陣
食完飯就同家姐激戰= ="
WiN~
P.S.
要再始溫書了"
雖然遲左d
不過都會加油的`
我愛老婆=] |
| 2009-02-14 |
分類: 未分類 |
2個月&情人節快樂喔^^
今日見到超多人囉= ="
今焦去WTS搵埋老婆
之後一齊去石鼓
文理的同學不要太傷心了"
你們盡了力的`
之後去好味王食野
見到蔡副校
食完HEA左陣就番學校
見到檸樂
佢仲要係學校周圍唱
勁擾讓"
放左去石鼓搵老婆同+汶
檸樂同庭又跟住黎
點知去到又淆= ="
之後睇學界同打波
5點幾去幸福食野
見到肥寶-3-"
+汶同老婆好唔冷靜= ="
之後同+汶一齊送老婆番屋企...超yo`
7點幾番屋企
我愛老婆哇^o^ |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|