| 2009-01-17 |
分類: 未分類 |
琴晚發左個夢
好唔開心
今日起身隻眼腫腫地
唔再諗個夢喇
只希望不會夢景成真吧!
之後又要番學lu~
點知上堂果時老竇打黎叫我番屋企攞野= ="
攞完野之後搭車出旺角搞證
點知搞唔到
又要下次再去過
運吉既-.-"
之後去呀媽度食野
本來以為等埋佢走
點知佢要OT=.="
之後自己搭車番屋企
終於頂唔順訓左
太攰了...
5點半番到屋企...
我又收埋...
我愛老婆喔^^
|
| 2009-01-16 |
分類: 未分類 |
今日冇咁凍喇
點解香港唔落"雪"架-.-"
CHIN
抄野抄得好hapi^^
VA
完成作品
仲攞左D泥黎整左個心心...攞走埋KA"
奸狡呢..
MATHS
做數...
之後果堂HIST因為肥姜冇番
又俾個肥寶拎左黎上MATHS
勁奸狡哇=.="
ENG
努力抄野...
放學勤話佢地去石鼓打波
我話睇波..遲D先去
點知籃球隊攞左個場
差D開片= ="
之後去九龍城搵佢地
跟住去石鼓打波
都是打得很差的"
要努力吧...
7點幾走...
我愛老婆喔^^ |
| 2009-01-15 |
分類: 未分類 |
今日都好凍哇-3-"
音樂
考唱歌
同融,諾一組
唱果時融無啦啦唱高左8度=.="
仲有小小走音
之後我同諾仲有全班都係度笑
融都笑埋-.-
好采都合格50/70
MIZ係評語果度寫欠認真囉= ="
之後融仲要話我地笑搞到佢都笑囉...無奈...
宗教
又係睇野
不錯...
ENG
DICT
不錯吧...
lunch
4分鐘食完=.="
不相信吧...是真的"
之後聽君比
有點悶...
但她的書真的不錯^^
MATHS
努力做數
最愛數學^^
放學練波
還不錯吧
相信可以更好的
加油=]
7點左右走...
我愛老婆喔=] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|