_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 1 月 17 日  星期六   清涼


2009-01-17 分類: 未分類

琴晚發左個夢

好唔開心

今日起身隻眼腫腫地

唔再諗個夢喇

只希望不會夢景成真吧!

之後又要番學lu~

點知上堂果時老竇打黎叫我番屋企攞野= ="

攞完野之後搭車出旺角搞證

點知搞唔到

又要下次再去過

運吉既-.-"

之後去呀媽度食野

本來以為等埋佢走

點知佢要OT=.="

之後自己搭車番屋企

終於頂唔順訓左

太攰了...

5點半番到屋企...

 

我又收埋...

我愛老婆喔^^

2009 年 1 月 16 日  星期五   寒冷


2009-01-16 分類: 未分類

今日冇咁凍喇

點解香港唔落"雪"架-.-"

CHIN

抄野抄得好hapi^^

VA

完成作品

仲攞左D泥黎整左個心心...攞走埋KA"

奸狡呢..

MATHS

做數...

之後果堂HIST因為肥姜冇番

又俾個肥寶拎左黎上MATHS

勁奸狡哇=.="

ENG

努力抄野...

放學勤話佢地去石鼓打波

我話睇波..遲D先去

點知籃球隊攞左個場

差D開片= ="

之後去九龍城搵佢地

跟住去石鼓打波

都是打得很差的"

要努力吧...

7點幾走...

 

我愛老婆喔^^

2009 年 1 月 15 日  星期四   寒冷


2009-01-15 分類: 未分類

今日都好凍哇-3-"

音樂

考唱歌

同融,諾一組

唱果時融無啦啦唱高左8度=.="

仲有小小走音

之後我同諾仲有全班都係度笑

融都笑埋-.-

好采都合格50/70

MIZ係評語果度寫欠認真囉= ="

之後融仲要話我地笑搞到佢都笑囉...無奈...

宗教

又係睇野

不錯...

ENG

DICT

不錯吧...

lunch

4分鐘食完=.="

不相信吧...是真的"

之後聽君比

有點悶...

但她的書真的不錯^^

MATHS

努力做數

最愛數學^^

放學練波

還不錯吧

相信可以更好的

加油=]

7點左右走...

 

我愛老婆喔=]



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 36
累積人氣: 13159