| 2009-01-20 |
分類: 未分類 |
攰死了"...
今日又係拍照日
記得帶校褸喇^^
第1堂MATHS
肥寶叫我地唔好落去住
點知希入黎話叫我去影相
全班望住我囉= ="
死人希希~
之後落去HEA
其他隊影先
係咁俾人叫"牛牛"囉-.-"
影相果時有得坐
唔係3朝元老都坐得
嘻嘻=]
影完"咩"嘉浩"上番佢班房
雖然一樓
但係都好攰...
之後上去PTH
Linda成堂落左去
乖乖地做功課...
社會
小測錯左7題
每題都成幾十字
要抄3次
手快抽筋了"
ENG
....唔知做過咩...
P.E.
籃球ING...
放學練波
好多人冇去
但係認真左好多
打得還不錯吧= ="
練完同勤,希,斬跑圈
30個
快死了"
7點半番屋企...
我愛老婆哇~
第2日喇=]
要繼續努力....
|
| 2009-01-19 |
分類: 未分類 |
今日拍照日
唔記得帶校褸
好采有"好好人"既火良兒= ="
ENG
聽書...
MATHS
落去影相
之後上番黎訓...
BIO
呀sir落左去影相
我地上網睇片
笑死XD"
Lunch
見到耀同佢個....嘻嘻...
PHY
呀sir又要落去
我地又睇野..
CHIN
成班又要落去...
放學去石鼓打波
好悶...
打到6點幾走...
我愛老婆喔=] |
| 2009-01-18 |
分類: 未分類 |
今日熱番好多
著1件3都流汗= ="
10點幾+汶add我叫我睇戲
之後出左去
12點幾買飛
2點果場...
之後冇野做就行左去鳳德個m記食野
之後番番荷里活睇(崖上的波兒)
一再始都幾悶下架
不過後面都唔錯
"真愛能改變一切"
有d眼濕= ="
之後冇啦啦去左希屋企
本來話打波
之後希又唔俾
5點左右走人
番屋企繼續睇埋d書...
我愛老婆喔=] |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|