| 2009-01-11 |
分類: 未分類 |
琴晚諗野諗到3,4點先訓
今日成11點先起身
好悶....
係電腦搵戲睇同埋睇書
睇到4點幾
又去剪髮
5日第2次剪= ="
剪到好短=︿=
之後番屋企繼續睇書...
P.S.
傻佬愛傻婆^^
P.S.
嘉汶生日大快樂哇"
他的答覆怎樣也會支持你的~
P.S.
天意真會弄人嗎?!
|
| 2009-01-10 |
分類: 未分類 |
今日要番學
唔知點解好似覺得唔係好凍...
上堂打機
哈
愛上"小朋友落樓梯"
傻傻的我-3-"
之後上英文果個
還不錯吧!
放左同mui,麟,樂去食野
打機多過食= ="
ThZ 樂喔^_^
之後陪佢地行番學校就番屋企
搭車果時諗諗下野差d唔記得落車
又傻了= ="
番到屋企
靜靜的
很喜歡呢...
P.S.
愛老婆哇^^
P.S.
財赤= ="
找人幫忙... |
| 2009-01-09 |
分類: 未分類 |
今日好凍
唔係好記得做過D咩....
放學打波
凍死了-.-
好啦
今日打住咁多先啦
聽日打多D
我愛老婆喔^^ |
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|