2008 年 12 月 11 日 星期四  |
| 2008-12-11 |
分類: 未分類 |
呢幾日病到傻左(雖然唔病都傻...)
琴日冇番學
悶...
今日番番學
好早番左tim...
音樂:
唔洗上
張潔珊冇番
宗教:
睇野
小息:
同mui玩得好開心哇^_^
ENG:
dict
之後派作文
滿分呀KAKA"
Lunch:
希同我講約左文理聽日打fdly
無奈....
之後果D好悶
放學練波
開心哇>_<
多謝你地呀
仲要多謝排球哇^_^
6點幾番屋企...
P.S.
希望你明我講既野啦
我唔想勉強大家
可能大家放開d會好d呢
|
2008 年 12 月 8 日 星期一  |
| 2008-12-08 |
分類: 未分類 |
失落的1天
收到妳既MSG
不知所措...
想了1整天
發現還是當初的好
放學打波
多謝你地...
P.S.
忘記一切
P.S.
希望妳不會痛心...
P.S.
還是好朋友.... |
2008 年 12 月 7 日 星期日  |
| 2008-12-07 |
分類: 未分類 |
今日8點半起身
趕去旺角睇M仔,肥圖比賽
睇完去睇鞋
點知好多都未開...
之後去九龍灣睇儀儀比賽
點知原來係振華道比賽
飛的去
個司機好正
笑死我地>_<
儀儀輸左-.-
之後番新浦崗
勤,M仔同希去希屋企攞波
我同婷,嘉汶就唔知做咩好
之後行去石鼓
行過伍華果時嘉汶見到有個排球係d草度
之後入去攞
點知係冇氣既....
跟住去石鼓睇學界
凍死....
終於等到希佢地黎
仲帶埋粒提子= ="
之後撞到姐姐
一齊打
打到6點半走...... |
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|