| 2009-01-14 |
分類: 未分類 |
嘻嘻
一個月了
希望可以永遠開心^^
HIST
聽書
聽聽下變左釣魚= ="
ENG
Oral
相信也很差吧
$7奶打D俊
俾暴龍捉左去
抵死...
社會
小測...
lunch
去同老婆,+汶食
不過好似冇食囉-.-"
開心哇
之後CHEM
又訓...
CHIN
落禮堂睇書展
睇一本書睇左好耐
好似叫"愛•如此簡單"
好睇^^
之後上課室抄野...
放學聽老婆話去左食野
之後同融行番去
行到文理果時
融話"喂!排球隊呀"
之後我望入去
見到d體操隊囉
O曬=.="
之後行到嘉諾撤
見到d男排
哈哈
好得意喔...
番到屋企
部腦變左樣=.="
好唔慣....
爸媽又和好了
真開心的一天^_^
我愛老婆喔
傻佬身邊有傻婆真好^^
|
| 2009-01-13 |
分類: 未分類 |
今日凍死了"
MATHS
做數
PTH
訓左..
社會
訓...
reading
小測..
ENG
discussion,,,
P.E.
考試...
放學練波
呀sir冇番
去左石鼓打
打到6點幾走...
我愛老婆喔^^ |
| 2009-01-12 |
分類: 未分類 |
今日唔想起身囉= ="
ENG
抄野
MATHS
做數
訓左....
BIO
實驗
悶...
PHY
訓...
CHIN
又口試
悶...
放學打波
打到7點幾走...
我愛老婆^^ |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|