今日做左個乖乖仔
成日陪住呀媽
呀媽講左好多令我o咀既野...
今焦11點起左身
係屋企HEA左陣
1點幾去飲茶wif呀媽,,老竇,,家姐,,姐夫,,呀bi
飲完行左陣街老竇番左工
我地就去家姐度食飯
我同家姐high大左...係度狂笑
呀媽話call青山= ="
9點就番屋企lu...
我愛鯨魚老婆= ]
今日番學奇怪的見到勤&+汶喔`
早會肥姜教我鬼仔無影手哇"kaka
Chin
抄野...
VA
訓左...
小息係度訓教..
Maths
做數...
Hist
肥姜教書真的生動有趣= ="
Eng
默書
不錯呢..冇出貓哇^^
放學諗住去搵老婆&+汶wif呀哥
點知佢搵呀sir做報告
仲搞到我係學校周圍HEA果時俾肥寶拉住我傾計= ="
4點半左右去搵老婆&+汶
之後去公園
又多左個女^^
我們的家庭真融洽= ]
6點幾番屋企
P.S.
決定報黃大仙區男子排球比賽
同老婆一齊為排球努力
當然...學業也要吧^^
大家也要加把勁哇>_<
我要cm哇~~~
我愛老婆= ]
很熱喔`
音樂
抄野&睇戲
宗教
睇戲...
暴龍冇番
俾奧巴馬搞到塊面同隻手都紅曬
Lunch
睇波
我地班打得唔錯
41:16贏左
呀哥好慘...
抄野
教番上堂d野
訓左陣
之後做數...
放學同老婆,呀哥去公園HEA`
{希望肥姜見唔到,,見到會好high"}
呀哥6點幾走左
我同老婆就7點幾走= ]
我愛鯨魚老婆
我鐘意俾鯨魚咬= ]