2009 年 3 月 18 日 星期三  |
| 2009-03-18 |
分類: 未分類 |
勤勤生日大大大快樂
祝你每一日都開開心心^^
今日同老婆一齊番學
多謝老婆枝糖糖^^
行到番學校...熱死左`
Hist
聽書&抄筆記
Eng
上半班上左去之後我地下半班d人有大半都訓左
之後有人話全班一齊訓
呵呵...拍埋片...好正`
之後暴龍入到黎係度笑= ="
超好人的俾左2個字我地訓教
落堂果時隻豬同miz講我d野
miz竟然信..仲要串我= ="
S.S
抄野..
Lunch
睇波...D球證真係好唔得
今年個S.U...唉`
Chem
爆石又兇人= ="
Chin
全班企係度上堂上左差唔多1堂
之後聽書....
放學陪勤佢地HEA左陣就番歸
Thz勤陪我等車= ]
5點幾番到屋企....
我愛可愛紅蘋果= ]
|
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
| 2009-03-17 |
分類: 未分類 |
High大左的一日
Maths
努力做數
呢排對咁多科教d野都好有興趣= ]
PTH
默書
差唔多半班人都出貓
我攞埋張紙係枱面抄= ="
S.S
抄左陣野訓左
訓醒miz同d人係度玩= ="
Lunch睇波
2邊d人玩半場射
但係冇球入-3-
Eng
Jack上堂
全日最high的一堂
全堂high大曬= ="
P.E.
籃球...
好熱...
放學練波
好唔滿意d人咁唔認真....
練完同希,,莊傾左陣訓
7點走...
我愛老婆喔= ] |
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
| 2009-03-16 |
分類: 未分類 |
琴晚唔夠訓
今日起身大細眼&3眼皮= ="
Eng
好小有咁專心
發覺今日教d野好易^^
Maths
派TSA
57/70
完全的唔滿意=[
TSA都做到咁差...唉`
BIO
訓左陣
之後冇啦啦上去實驗室
呀占爆我大獲
俾人拎左手機去睇
佢地話呀女係我老婆= ="
完全地o咀...
Lunch
食完番黎睇波
又係4A對4C
膠波就4A贏
不過今場籃球就4C贏
但都係好憎4C
球證有點兒偏幫....
打完之後2班d人罵戰
要林仔出動-3-"
Phy
呀sir又唔俾訓
吊魚inG....
Chin
小測
寫野寫到頭痛= ="
放學去搵老婆&+汶wif呀哥
周圍HEA到6點幾走...
P.S.
聽日練波希望大家可以認真`
我愛俾鯨魚咬= ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|