_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


2009-03-18 分類: 未分類

勤勤生日快樂

祝你每一日都開開心心^^

 

今日同老婆一齊番學

多謝老婆枝糖糖^^

行到番學校...熱死左`

Hist

聽書&抄筆記

Eng

上半班上左去之後我地下半班d人有大半都訓左

之後有人話全班一齊訓

呵呵...拍埋片...好正`

之後暴龍入到黎係度笑= ="

超好人的俾左2個字我地訓教

落堂果時隻豬同miz講我d野

miz竟然信..仲要串我= ="

S.S

抄野..

Lunch

睇波...D球證真係好唔得

今年個S.U...唉`

Chem

爆石又兇人= ="

Chin

全班企係度上堂上左差唔多1堂

之後聽書....

放學陪勤佢地HEA左陣就番歸

Thz勤陪我等車= ]

5點幾番到屋企....

 

我愛可愛紅蘋果= ]

2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


2009-03-17 分類: 未分類

High大左的一日

Maths

努力做數

呢排對咁多科教d野都好有興趣= ]

PTH

默書

差唔多半班人都出貓

我攞埋張紙係枱面抄= ="

S.S

抄左陣野訓左

訓醒miz同d人係度玩= ="

Lunch睇波

2邊d人玩半場射

但係冇球入-3-

Eng

Jack上堂

全日最high的一堂

全堂high大曬= ="

P.E.

籃球...

好熱...

放學練波

好唔滿意d人咁唔認真....

練完同希,,莊傾左陣訓

7點走...

 

我愛老婆喔= ]

2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


2009-03-16 分類: 未分類

琴晚唔夠訓

今日起身大細眼&3眼皮= ="

Eng

好小有咁專心

發覺今日教d野好易^^

Maths

派TSA

57/70

完全的唔滿意=[

TSA都做到咁差...唉`

BIO

訓左陣

之後冇啦啦上去實驗室

呀占爆我大獲

俾人拎左手機去睇

佢地話呀女係我老婆= ="

完全地o咀...

Lunch

食完番黎睇波

又係4A對4C

膠波就4A贏

不過今場籃球就4C贏

但都係好憎4C

球證有點兒偏幫....

打完之後2班d人罵戰

要林仔出動-3-"

Phy

呀sir又唔俾訓

吊魚inG....

Chin

小測

寫野寫到頭痛= ="

放學去搵老婆&+汶wif呀哥

周圍HEA到6點幾走...

 

P.S.

聽日練波希望大家可以認真`

 

我愛俾鯨魚咬= ]



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 22
累積人氣: 13145