今日7點2起左身
7點8左右出門口
同埋呀哥,,山搭車去花墟睇文理C Grade既同學仔
呵呵`好采我有做功課
一搵就搵到^_^(教埋M仔tim")
果度D風景都唔錯
但係今日真係好大風= ="
文理係勁人地好多囉
老婆只係第2局已經開左10幾球
好勁喔`
最後贏左2:0
佢地個MIZ好怪地唔鬧人-3-"
不過唔鬧好過鬧^^
打完我地幾個打左陣
整親=3="
之後搭MTR番Hollywood
HEA左唔知幾耐
呀哥走左,,+汶黎左
跟住出番SPK食野
呢幾日真係好小食野= ="
食完去石鼓
冇波,,叫左彤彤黎
之後又叫勤SM我(殺波果種")
好High`
6點半走
走果時彤彤係度擾讓...
P.S.
呵呵`今日多左個女{彤彤}
但係呢個女真係...
老婆好勁喔今日
下場要繼續哇^_^
|