2009 年 3 月 6 日 星期五  |
| 2009-03-06 |
分類: 未分類 |
又落雨...唉`
Chin
勁頭痛...
又唔訓得....
VA
訓左1堂
之後果堂發夢
Maths
做數...
Lunch12點半要番番學校上TSA
我今日要Oral
講左40秒= ="
Reading&Chem
落Hall聽選科d野
訓左...原來係Hall訓係好正架`
上番去就講Chem分
好想打死爆石呀!!!!!!!!
Eng
畫公仔=]
放學唔想練波
不過老婆叫我練
練到5點幾走
爆鞋= ="
呀哥買左對超yo的俾我...
之後同老婆係佢樓下坐左陣就要番屋企
老婆做左好勁的開鎖佬= ="
聽日番大陸喇
星期日夜晚9點幾10點先番
我會掛住老婆&各位的
星期一再見喇~
我愛老婆喔^^
聽日我唔係度
但係你都要+油呀
唔係又唔俾你番屋企架喇"
|
2009 年 3 月 5 日 星期四  |
| 2009-03-05 |
分類: 未分類 |
今日好大雨
呠`唔鍾意落雨-3-"
音樂
寫野&睇野
宗教
無聊咁講揀科d野
訓左...
Eng
聽書
Chin
抄野&睇野
睇野果時勁黑 = ="
Maths
做數
放學勁大雨
Thz圖&老婆遮我過M記
之後去彩虹道睇波
文理又贏了`下場決賽+油~~~
睇完同老婆2個係佢樓下HEA`
8點幾走...
P.S.
聽日最後一日了`
呵呵`講到要去死咁= ="
後日番大陸...嗚~
我愛老婆喔^^ |
2009 年 3 月 4 日 星期三  |
| 2009-03-04 |
分類: 未分類 |
今日老竇叫我搭車番學
冇聽佢講..呵呵`
本人喜歡行路^^
Hist
55分= ="
應該拉到既...
Eng
暴龍個新髮型好正= ="
S.S
抄野...
Lunch等呀哥
之後買糖俾老婆
俾完飛番學校= ="
Chem
落去聽講座
悶到訓左...
校長係隔離訓...勁無奈
都唔知咩校長黎既...
Chin
派作文
自己作果度得55.5分
但係後面有溫實用文...19/20
拉番合格^^
放學HEA左陣
食左2杯雪糕= ="
等到老婆&+汶練完波黎又HEA`
7點番屋企
P.S.
心淡喇
一個二個都唔留cm既` |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|