_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 3 月 6 日  星期五   雨天


2009-03-06 分類: 未分類

又落雨...唉`

Chin

勁頭痛...

又唔訓得....

VA

訓左1堂

之後果堂發夢

Maths

做數...

Lunch12點半要番番學校上TSA

我今日要Oral

講左40秒= ="

Reading&Chem

落Hall聽選科d野

訓左...原來係Hall訓係好正架`

上番去就講Chem分

好想打死爆石呀!!!!!!!!

Eng

畫公仔=]

放學唔想練波

不過老婆叫我練

練到5點幾走

爆鞋= ="

呀哥買左對超yo的俾我...

之後同老婆係佢樓下坐左陣就要番屋企

老婆做左好勁的開鎖佬= ="

 

聽日番大陸喇

星期日夜晚9點幾10點先番

我會掛住老婆&各位的

星期一再見喇~

 

我愛老婆喔^^

聽日我唔係度

但係你都要+油呀

唔係又唔俾你番屋企架喇"

2009 年 3 月 5 日  星期四   雨天


2009-03-05 分類: 未分類

今日好大雨

呠`唔鍾意落雨-3-"

音樂

寫野&睇野

宗教

無聊咁講揀科d野

訓左...

Eng

聽書

Chin

抄野&睇野

睇野果時勁黑 = ="

Maths

做數

放學勁大雨

Thz圖&老婆遮我過M記

之後去彩虹道睇波

文理又贏了`下場決賽+油~~~

睇完同老婆2個係佢樓下HEA`

8點幾走...

 

P.S.

聽日最後一日了`

呵呵`講到要去死咁= ="

後日番大陸...嗚~

 

我愛老婆喔^^

2009 年 3 月 4 日  星期三   雨天


2009-03-04 分類: 未分類

今日老竇叫我搭車番學

冇聽佢講..呵呵`

本人喜歡行路^^

Hist

55分= ="

應該拉到既...

Eng

暴龍個新髮型好正= ="

S.S

抄野...

Lunch等呀哥

之後買糖俾老婆

俾完飛番學校= ="

Chem

落去聽講座

悶到訓左...

校長係隔離訓...勁無奈

都唔知咩校長黎既...

Chin

派作文

自己作果度得55.5分

但係後面有溫實用文...19/20

拉番合格^^

放學HEA左陣

食左2杯雪糕= ="

等到老婆&+汶練完波黎又HEA`

7點番屋企

 

P.S.

心淡喇

一個二個都唔留cm既`



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 41
累積人氣: 13164