2009 年 3 月 24 日 星期二  |
| 2009-03-24 |
分類: 未分類 |
又一個下雨天"
Maths
隔離隻豬搞到我好暈`
PTH
miz冇番
吹水...
S.S
抄野..
Eng
派默書
96= ="
聽錯左miz講既一個字`
P.E
佢地同呀sir好狗咁叫我出去示範開上手
仲話我怕羞= ="
開開下落雨
呀sir叫我地去hall睇書= ="
之後出黎打左陣波就換3 lu...
放學練波
積極地pk-3-"
練完去m記搵老婆同+汶
呀哥之後都黎左
坐左陣之番屋企lu`
五年之約
努力讀書...加油喔yck"
呵呵`傻了...
我愛的ngai kwai ting^^
|
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
| 2009-03-23 |
分類: 未分類 |
今日12點出左黎同泰山食野
之後陪老婆&+汶食飯
之後去公園訓教
跟住去左彩虹果邊兜
3點幾去石鼓搵老婆佢地
打波打到6點幾
唉`又整親 ...真係"論盡"
以後會小心的`
發奮讀書
成績必要比這次好
但...我可以嗎...
我愛ngai kwai ting= ] |
| 2009-03-22 |
分類: 未分類 |
今日2點番學校拎成績表
好彩見肥寶= ]
叫我唔好打咁多機
呵呵..我唔會`
之後搵泰山&emily
一齊去幸福搵老婆,,+汶&呀女
之後去左石鼓搵希同埋打波
勁熱...成身汗= ="
之後去九龍城HEA`
食完野送老婆番屋企
係公園坐左陣
間屋好得意^^
6點幾走...
愛你一生一世= ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|