| 2009-03-30 |
分類: 未分類 |
又冒雨行番學喇今日
但係晏d就鬼咁好天囉= ="
Eng,
Dict...OK吧...有溫書的`
Maths
做數...不停在畫圖...好玩呢
BIO
有聽書呀...
Phy..
真係好俾心機聽..
雖然今日教d野真係...好複雜
係咁問倪皓森點解
Thz 呀 ~
最後終於都令一個傻人明左...
Chin
小測...
有史以黎第一次背書係難過D問題既...
放學陪呀哥去搵Miz何
叫佢del左欠交功課果次
點知Miz咁狗... 欠一次就記呀哥2次..
最後都冇Del
仲要話要你留堂係為你好
呀哥即刻發脾氣走人..
之後去搵老婆,,呀女,,山,,莊
去左石鼓
HEA到7點走...
我愛老婆= ]
|
2009 年 3 月 29 日 星期日  |
| 2009-03-29 |
分類: 未分類 |
今日12點幾出左SPK搵老婆&呀女
之後去幸福
呀女叫左3次野食= ="
之後去好味王搵泰山&星星
去左樂富D公園HEA`
泰山同星星走左
我地坐左到5點幾去左M記
呀女又食野
佢真係好食的= ="
我5點半就走先...
我愛鯨魚老婆= ] |
2009 年 3 月 28 日 星期六  |
| 2009-03-28 |
分類: 未分類 |
琴晚2點訓
4點幾醒左
7點幾又起身
今日勁眼訓...
8點半係M記等泰山
等左半個鐘
勁唔高興咁走左
去左石鼓睇左陣波
之後老婆打
輸左..唔好唔開心啦`
HEA左陣去幸福食野
食完又番番石鼓HEA`
6點幾走...
Down左個Messenger9.0
add唔到人
有冇人幫到我~~
老婆唔好唔開心喇
下年再黎過啦...
我愛NgaiKwaiTing^^ |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|