今日努力咁睇呀哥俾果2本書
真係幾好睇^^
Chin
默書
默左10分鐘左右就默完
之後呀sir走過黎
話"好快wo...唔好俾我搵到有錯呀...唔係打扁你架"
我o左咀= ="
VA
去左art room
冇得睇書...
Maths轉左BIO
第2日冇Maths上
又去實驗室
冇得睇書...
Hist
睇書..睇睇下訓左...
Eng
默書..之後睇左陣書...
放學去文理門口等老婆
sor呀..搞到老婆俾人記缺點...
之後去左石鼓wif老婆,,呀女,,嘉汶,,ming,,泰山,,莊家
HEA到6點幾番學校聽選科講座
發覺自己真係"一無是處"
9點左右走
去九龍城食飯
唉`唔聽話喇...
10點幾番屋企...
不再down了`
只想努力
為了自己,,為了你,,為了朋友,,為了親人,,為了將來`
我愛老婆= ] |