今日成日都做乖乖仔
嗚~~冇得聽老婆唱歌同睇呀哥XXX....
2點去飲茶
之後去家姐度
同呀be玩得好high^^
9點幾食完飯就番屋企
又High左= ="
好掛住老婆呀"
一日不見 如隔三秋
最最最愛老婆^^
最最最錫呀女= ]
希希,,勤勤,,泰山,,呀哥,,呀ming,,莊家,,M烺,,星星,,emily......
都錫你地每一個呀"
今焦睇左陣書
12點出左去WTS搵老婆
之後去幸福搵呀女
泰山同星星都黎左
星星食完野走左
呀ming就黎左
傾到4點幾
佢地去花墟
我就番左屋企....
P.S.
呀女唔好唔開心啦
要笑哇!!!!
最後一日番學
唉`16樣功課....死喇"
音樂
唔知做過d咩...
宗教
睇片...
Eng
派完d功課
MIZ竟然聽我地話睇片
不過我都冇睇...睇書^^
Chin
小測...
Maths
睇左陣書訓左
之後又呆下呆下...
放學練波
只係打比賽
練到5點幾就走lu
之後去左幸福搵老婆,,呀女,,呀ming,,呀哥wif泰山
冇幾耐星星呀哥同emily都黎左
傾得好開心= ]
7點半同呀女一齊番屋企...
我愛老婆喔^^