2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 2007-10-26 |
分類: 未分類 |
好鬼攰呀,
今日去左營,
好夜番,
SO唔打喇,
聽日打啦...
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 2007-10-25 |
分類: 未分類 |
今日一番黎就開機打BLOG喇,
係咪好勤力呢....
族堂族堂講啦,
2堂SCJ:又係陳一平,
2堂訓左一堂,
有一堂係度發夢...
CHIN:又係度發夢...
小息:無野好講...
2堂MATH:好俾心機聽書,
派小測,
28/28滿分,
正呀~~
LUNCH:好味王,
又係搞GAG堂,
今日教玩電話聆聲,
好好笑...
閱讀堂同PTH:又要訓喇...
VA:唔記得左叫M烺還筆,
俾肥LEE貼貼紙,
無奈...
放學去少掌,
好悶,
但係諗起聽日去營,
就好開心喇...
好啦,
聽日再打啦 |
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
| 2007-10-24 |
分類: 未分類 |
今日隻大髀都係咁痛,
死莊家今日係咁講XX,
一講我就打佢,
打左佢N次喇...
今日訓左3堂,
1堂SOC同2堂ENG,
但係係我日日都訓既閱讀堂就唔訓到,
坐係個位度諗野,
諗下諗下,
咁又半個鐘啦,
我記得係諗一個小學同學架,
依排成日發夢見到佢,
但係佢D野我就唔可以係度講,
對唔住喇...
聽日再打啦.... |
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|