| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 2 月 19 日 星期五  |
 
| 2010-02-19 |
分類: 未分類 |
聽日據我所知呢
就系有2個人同一日生日^^
×細妹×and×麗麗×
祝你地生日快樂ar
不過唔得翻大陸同佢地一齊幫麗麗慶祝
sorry ar !@#$*&^%
你件禮物我一定會補翻既^^*
{[*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*}]
琴日去佐旺角
but系同2個妹and啊爸去的
去到旺中好多人
所以我同細妹行
二妹同ar爸
我同細妹行到邊買到邊
我地2個夾埋都買佐成500蚊
so hapi^^*
翻到屋企ar爸話炸蟹鉗
攞佐成支油黎炸
不過都勁好味
{[*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×]}
呢個假期系甘食D煎炸野
。。。唉。。。
|
| 發表時間:2010-02-19 02:39 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 16 日 星期二  |
 
| 2010-02-16 |
分類: 未分類 |
唉。。
呢幾日晚晚都勁夜訓
最早都3點
體電視都體通宵
黑眼圈都出埋黎>.<
無翻到大陸''''''
勁唔開心lor]]]]]]
媽咪D fd都系大陸|||||||||||||||||
無利是收ar
就咁就少佐好多la********
。。。。喊佐。。。。
去佐尖沙咀行
都幾多人下

|
| 發表時間:2010-02-16 04:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 14 日 星期日  |
 
| 2010-02-14 |
分類: 未分類 |
大家新年快樂
+情人節快樂
今日起身搞店嗮之后
就同屋企人去佐長沙灣拜太嫲
好多蚊lor
系咁咬我***
之后我同ar妹夾錢請ar爸ar媽飲茶
不過D錢多數都系佢地比ga la
哈哈haha。。。
本身仲捻住之后去旺角
ar媽又話想翻屋企
勁掃興><
希望大家今日過得開心la!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2010-02-14 06:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|