| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
 
| 波尔 波尔 波尔 |
分類: 未分類 |
琴晚成4點幾先訓ar
今日1點幾就起身 好才無咩黑眼圈姐~~
波兒 波兒 波兒
今日去佐體戲 《崖上の波兒》
好得意ar波兒 ^^
佢本身系條魚仔 食講野tim
佢中意佐個系崖上唧男仔
佢地兩個之間發生佐好多事
最后因為佢地兩個相愛 最后佢地唧爸爸媽媽成全佐佢地
俾佐佢地2個一齊 波兒最后都變佐個人.........
總之就好好體la
波兒真系好得意ar >.< ]]]]]]]]]]]]]]]
好似好浪漫甘Ar
|
| 發表時間:2009-01-31 08:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 30 日 星期五  |
 
| 2009-01-30 |
分類: 未分類 |
呢个星期训得好颜。 起得都好颜
成2点几3点先其身,,,,,超累ar////
今日一日都系屋企 超闷ar
食完野就玩阵电脑 之后就体电视
电视又无野体 就揾佐d碟黎体
就甘过佐几个钟la]]]]]]]]]]]]]]]]
因为妈MI系中山
打电话黎叫我地返去玩 听到电话我就好开心
有得玩wo
我同a妹都话想返*.* *.*
但老豆又话唔返
整到我地又无得返去=========
超唔开心lor‘’‘’‘’‘’‘’‘’‘’‘’‘’‘’|||||||||||||||||||||
惟有坐系电脑前面na//////但有同你倾到计就已经好开心na>.<
haha)))) 心淡???
我地无好似以前甘系学校成日一齐
又好耐无见过面 点都会有d la
但只要相信对方 深爱住对方
就咩事都唔会有ga la
无错 只要深爱对方
|
| 發表時間:2009-01-30 07:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 
新年快乐!!!  |
分類: 未分類 |
ha
几个星期无写la
话甘快又一年
我又大一岁la
但我都系想快D大个ar
E+想做咩阿ma、老豆都唔比
超闷ar
ha
大家新年快乐ar
唔知几时先可以见到你地呢班fd呢??
好挂住你地ar
仲有你 超挂住你ar
记唔记得我同你讲果个梦呢
因为呢个梦
让我更懂得珍惜你
!!
|
| 發表時間:2009-01-27 04:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|