| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 12 月 4 日 星期五  |
 
| 2009-12-04 |
分類: 未分類 |
琴日系學校旅行
我地級去做大浪灣
我地唔捻住燒烤
所以系自己整野食
勁營養ar 一D薯片汽水都無
雖然話唔燒烤
但我都去佐D fd到癡餐
燒D棉花糖 勁好味lor
之后食飽佐又行山
行到有個亭 雖然好累
但系真系超超超舒服lor
D風勁大 勁涼爽
then 我地又落翻去玩沙
同琳琳系到玩掉沙
整到周身都系沙
琳琳仲成頭都系沙
haha
最后將剩低D面包燒埋食
又茶蜜糖又茶牛油又茶蒜蓉
昕霖又咁有心機系到慢慢燒wo
but真系幾好味
坐車翻去北角碼頭又同昕霖。彬彬。啊倩。meimei。啊珮去許留香飲野
meimei同啊珮早走
之后昕霖景然捻到用只叉梳頭 啊倩又用叉梳頭
真系佩服ar
我地差唔多4點半到先走////
|
| 發表時間:2009-12-04 01:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
 
| 2009-12-01 |
分類: 未分類 |
考試成績超差
哈哈。。有3課啱好50分
啱啱及格 開心死我
唉。。救命
好彩唔系豬流感姐
有鼻水/又咳/
抹到個鼻都痛
哈哈 布敏兒 多謝我la 傳染佐比你 haha
全班都開始感冒la。。。
|
| 發表時間:2009-12-01 10:09 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
 
| 2009-11-06 |
分類: 未分類 |
唉。。慘到
今個星期成個星期都比班主任捉黎放學留堂溫書
無奈......就因為視藝堂lor.......//超】
要留一粒鐘lor。。。留到天黑黑咁
妖////講到都慶ar||||||||||||。。
下個禮拜都仲要留lor
仲要系3.4.5.(特別上課日)
救命:::::::點解會有D咁既人ga
就黎考試啦 要溫書ar
但我咩都唔識;點溫ar
|
| 發表時間:2009-11-06 10:43 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|