我又打返日記lu∼個日記令唔令呢?我都知令嫁喇.但係有d怪.我又講唔出,係智慧幫我整嫁,真係要Thx佢呀,真係好唷,佢真係好勁唷>3<
放假都放左咁上下喇啵,唔知你地做哂d功課未呢?我就未喇,仲要係一本都未做過囉,真係衰了,唔係個學生既本分唷,唔好學我丫,係啵,呢個假期你地有冇好好咁掌握時間呀,你地又會唔會好似我咁,成個假期都係玩呀,唔好怪我直接,我覺得你地都係同我一樣玩到癲哂,唉!放假又想返學,但返學又想放假,你地又有幾多個好似我咁呢,都唔知自己想點,自己既心意都猜不透,又點會猜得透人地諗緊咩丫,我發覺我原來好相信人嫁,但比我發現原來有人喺度呃我囉,都唔知比咩反應佢好囉,仲要扮哂野喎,算囉∼扮唔知囉,費時大家面左左喇
|