今日約左呀曉,呀林同埋呀邦o係大會堂等喇,我同曉最早到喇,佢話想食雪糕,咁咪去左m記買囉,之後呀邦都到左喇,我地去卓悅睇野,之後見到呀聰同肥仔啵,呀聰見到我地係咁望住我地,我又無啦啦望過去啵,佢又對住我笑啵,之後咪叫埋呀曉佢地睇囉,呀聰見到佢地望過去係咁走,呀曉又要跟埋出去睇佢地啵,呀聰行得好快,so唔理佢lu,返返卓悅,呀林買左d野。咁就走左啦,佢話佢唔見左$100啦,唔理佢,因為我都幫唔到佢,之後又去置樂....買野啦,我地行行下發覺唔見左呀邦,咪打比佢囉,點知佢話搵個fd黎果d野喇,又話上返黎搵我地,點知係冇既,打比佢左熄左機果啦,跟住呀希黎左喇,呀安都黎左,走去m記食蘋果批,仲要坐住黎食,勁想打佢囉,跟住咪又係去市中囉,個呀安話行街要逐間鋪入去睇先叫行街,攪到我差d爆粗鬧佢囉,之後有個男既打比林,我地咪問邊個囉,佢話係呀林個男朋友,我同呀曉咪估一個人囉,估佢係李勇全囉,估中左,都冇野行,咪走囉,我要搵人丫嘛,唔可以再遲到嫁,次次都係佢等我,今次唔可以再要佢等嫁,咪話走囉,呀曉又話要返屋企啵,呀林又冇咁快返屋企嫁喇,佢去左搵暴龍,呀希唔知暴龍係男定女啵,不過佢幾似男嫁,但佢係女囉,今日好悶,悶爆果種,算,早知o係屋企喇,咪又係咁悶
|