原來仲有兩日, 心真係好痛﹛ 究竟幾時先可以復原?? 依家已經差唔多11: 但係佢都無on!! 尋晚佢都好夜on, 好快就off啦。。 我好掛住以前開心既日子, 雖然無咩係直接同佢相處, 但係佢既每一句說話,我都仲記得。。 因為係佢講既! ∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼ 時間既過去,真係可以改變嗎?? 仲有兩日喳, 就真係完!! 份禮物都已經整好啦, 一定係最後嫁啦, 兩日之後, 我...... 就一定要面對現實 。。。 我好唔想放棄, 就算要我等幾年,我都唔介意, 但係依家佢根本就唔需要, 唔需要我等佢!! 即係唔需要我愛佢啦, 唔需要我愛佢, 即係唔需要有我係佢身邊啦, 唔需要我係佢身邊, 即係無用啦,存唔存在都一樣啦, 即係.....................完啦。。。。