一早比人叫醒去飲茶
好累.......
10點左右去左我舅父新屋搞d文件
食完飯整左成個下午
唉,都唔知咩事個天鬼死甘熱
搞店左去左游水
跟住同我二叔去時飯
翻到屋企打左陣機
唉,聽日又要好早起身
慘.........
今日好慘
做左成晚通宵功課
5點訓得10分鐘比人叫醒
跟住羅作業比林xx
去左搭車翻大陸
唉好累啊
翻到大陸上左陣網就訓左拉
真係好累.................
今日去左藍田
去果陣落雨
唉........
食完飯翻來土瓜灣
跟住上左胡**新屋
見到拒ge補習老師
跟住拎左D功課就走
慘,聽日一早就要翻大陸
唉.........
今日訓到好遲
起身上MSN體人開片
幾好笑加
4點幾左右去左拾屋
好累啊........