| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 11 日 星期二  |
2009-08-11  |
分類: 未分類 |
今日起身就出左去胡**屋企拉
唉,好累
去左海悅羅左D野就上左胡**度
體左陣電影就走啦
翻到屋企有要整床
累到爆阿......
|
2009-08-10  |
分類: 未分類 |
今日一早比我老豆吵醒左
上左陣MSN就要幫手搬野
好累啊..........
張D野搬去藍田
唉,慘........
不過今晚有得打邊爐
都OK拉 |
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
2009-08-09  |
分類: 未分類 |
琴晚好夜先訓
今日訓到2點幾先起身
好累啊
起左身又冇野做
成日對住部電腦
好悶啊......... |
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
2009-08-08  |
分類: 未分類 |
今日好遲起身
比胡**個電話打來吵醒我
1點半左右去左旺角
行左一陣就翻土瓜灣
本來林住翻屋企
點知比人叫左去左元朗
唉,唯有叫埋潘**去
到左車場,本來就唔想玩ge
因為要陪潘**
唯有同拒來翻兩三圈
玩到10點先翻屋企
唉,好累啊......... |
2009 年 8 月 7 日 星期五  |
2009-08-07  |
分類: 未分類 |
今日好遲先起身
食左野就溫人出來打波
跟住去左胡**屋企玩拒只貓
幾好玩......
潘**來左,就去球場打波
唉,慘.....
去到球場比人拉住
死都要鬥波
好累啊
因為太晒我同潘**,胡**周圍行下
可惜又比人拉住鬥
搞點左就走啦
7點左右又翻球場打
呢次就好小拉
我射左個波去草叢
哈,見到個白痴走出來幫我地拾波
好好笑
打完去左M記食雪糕
跟住各自東西..... |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 32 | »
|