今日是雅彥生日,我是想早D去架,
不過都是做唒功課先啦!我同彭wing霜
.馮嘉緑起home做課,做完功課就同wing
去雅去啦,因為口+木...蕉唔去,咁佢就唔去啦...
得我一個人去炸,去到個陣景然見到x蕉,佢地:「
話岩岩吃完蛋糕啦又唔早d黎」 ,跟住起度玩城實/大曕
有一次中左蕉蕉,佢選大膽,點知佢地要蕉蕉xxx我xx玩完之
後,雅彦呀哥返左黎so去左佢門口play,我地play揹人,好kai呀
要揹人落樓梯,除左豆c同玲就沒人敢揹人落樓梯,已經6:30啦個個
都走lu起樓落度發生左件事是.......................................唔打lu,要睡lu
|